Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Na chvíľu sa mi splnil sen - som hnedooká :)

sobota, 1. augusta 2015

Na chvíľu sa mi splnil sen - som hnedooká :)

Ahojte :)
Stále čitateľky môjho blogu iste vedia, že som raz chcela mať hnedú farbu očí. Každý chce mať to, čo nemá, a pretože som modrooká, chcela som malú zmenu. Veľmi ma potešilo, keď sa mi moje malé prianie aspoň na chvíľku splnilo. Nebojte sa, žiadny photoshop- s tým by som sa neuspokojila. Nosím farebné šošovky. Keďže som predtým nikdy šošovky nenosila, mala som s tým malý problém- predsa si niečo dať do oka nie je len tak. Čakala som teda na priateľa, ktorý mi s tým pomohol, keďže on šošovky nosí. Zistila som, že to nie je žiadna veda. Vraj mi to trvalo oveľa kratšie ako keď si ich dával on. Haha.


Šošovky mám zo stránky www.sosovky-kontaktne.sk. Keďže nenosím ani okuliare, vybrala som si nedioptrické šošovky. Hlavne, že sú hnedé. Samozrejme, na stránke nájdete aj dioptrické šošovky, roztoky a všetko potrebné k tomu. Stránka je priehľadná, takže sa ľahko zorientujete a rýchlo nájdete to, čo hľadáte. Ja som si na nej rýchlo našla svoje obľúbenkyne. Farebné šošovky FreshLook Colorblends v odtieni Honey.
Je to taká medovo hnedá, takú akú majú moji súrodenci. Konečne k nim budem "pasovať". Nechcela som ísť až do tmavej, to by bola veľmi veľká zmena. K šošovkám som dostala aj roztok Gelone, ktorý obsahuje hyaluronát sodný. Je to látka, ktorá je prirodzená ľudskému oku. Nachádza sa taktiež v kĺbovej tekutine, v sklovci oka či v tkanive kože. Má protizápalový, antibakteriálny a antivirotický účinok.







Tak a teraz niečo z vlastnej skúsenosti milé dámy. Prišli v peknom modro sivom balení, a po otvorení som tam našla dve šošovky- teda 1 pár. Nasadzovanie som zmákla za 15 minút, a to som v tomto úplný laik. Takže som tak trochu na seba hrdá. Bol to divný pocit, ale rýchlo som si na to zvykla. Keď som sa pozrela do zrkadla nemohla som uveriť. Hnedoočko. Sestra vravela, že vyzerám úplne ako niekto cudzí, ale určite to trošku prehnala. Dajú sa nosiť 30 dní, obsahujú UV filter. Príjemne sa nosia. Na očiach vyzerajú prirodzene a veľmi sa mi to páči. Pekne prekryli modrú farbu mojich očí. Trošku sa mi v oku posúvajú, ale dá sa na to zvyknúť. Cena je 16,89 €. Čo sa týka roztoku, tak som s ním takisto spokojná. Oči nedráždi a nemám žiadny pocit suchosti. Totálny komfort. Cena roztoku je 12,98€. Navyše ak si ktorékoľvek  farebné šošovky objednáte do konca augusta, poštovné je úplne zadarmo. Stačí použiť kód "epicoblog".





Čo hovoríte na tieto šošovky? Som rada za modrú farbu očí, ktorú mám po mamke- taká ľadová úprimná. Ale raz som chcela vyskúšať aj tú milú farbu, láskavejšiu hnedú. Myslím si, že sú vhodné na párty, rôzne festivaly alebo každodenné nosenie. Také netypické, ako čierne a biele, sa mi veľmi nepáčia. Raz som stretla bratranca na cintoríne a ten "puk" si dal čierne šošovky. Nebudem tu ani písať ako som sa vystrašila. Tak som radšej za prirodzenosť. A čo vy a farebné šošovky? Skúsili ste nejaké alebo máte chuť vyskúšať?
Nikola

23 komentárov:

  1. Aj mojím snom je byť hnedooká. No pravdu povediac, podľa mňa si krásna taká, aká si a to či už máš hnedé oči alebo nie :) Jednoducho fešanda

    Budem rada, ak sa pozrieš na môj Blog by Katy :-* alebo sa zapojíš do mojej úplne prvej GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za milé slová :) určite posnorím po tvojom blogu :)

      Odstrániť
  2. Jéé, to je super, já chci zase vyzkoušet světle modré :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nikolka modra je modra...a ty si síce krásne dievčatko vo všetkom všetko ti aj sadne, no modre očka najviac. Pripomenulo mi to moju Dianku tiež ma modručke oči ako nebo ale chcela hnede...:-)) ona nosí šošovky už hádam aj 10 rokov, raz som skoro odpadla keď som ju zbadala hnedu :-)) nuž chcela si vyskúšať hnede. Nesadli jej...keď raz maš modre a cele okolie ťa tak pozna hnede už nezaberu. AQle nevadi za pokus to stálo :-) Ahoj maj sa krásne a pozdravujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) chcela som zmenu a tá nie je natrvalo :) takže sa ešte pár týždňov vybláznim a zas budem modroočko :) aj ja pozdravujeeem :)

      Odstrániť
  4. určite ja som ja za to že ako sme sa narodili tak to ma byt a nič netreba meniť ale ak sa ti to pači treba vyskušať ale inak keby nemusim nosiť šošovky tak ich nenosim lebo predsa rohovku ničia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno presne vyskúšala som, je to sranda a zas môžem byť taká ako predtým :) snáď sa mi rohovka nezničí, keď si ich ešte pár krát nasadím :)

      Odstrániť
  5. Myslím si, že sny jsou od toho, aby se plnily. Když chceš zkusit jinou barvu očí, proč ne. Jednu dobu jsem čočky nosila, barevné jsem nezkoušela, protože mi bylo líto peněz. Kdybych si ale měla vybrat, vezmu výrazně modré :-)

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to len mesiac bláznenia :) chcela som vidieť ako vyzerám s hnedými a vedieť ako sa cítia ľudia čo nosia šošovky :)

      Odstrániť
  6. vyzerá to zaujímavo a tebe sa hodia aj hnedé oči, ale tie prirodzene modré máš tak krásne, že ja by som pre ne aj vraždila :D ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sluší Ti to a nevypadá to vůbec, že bys je měla. Přijde mi, že spousta lidí, co si dá barevné čočky, tak to vypadá hrozně nepřirozeně

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa nepáčiaa neprirodzené šošovky :) preto som si vybrala tieto :) a ďakujem pekne :)

      Odstrániť
  8. Já je jednou zkoušela a moc mi nesedí :/ Nosím proste dioptrické ;) Jinak jako modrooké ti to sluší daleko víc ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc ti sluší hnědá i modrá barva očí :-) Já mám zelené a jsem s nimi celkem spokojená (spíš mi víc vadí,že mám malé oči a spadlá víčka :-D),ale hnědé se mi taky líbí asi nejvíc,přítel má takové krásně čokoládové :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jééé :3 Vypadáš krásně jak s hnědýma tak i s modrýma očima :))) Mi přijde, že já s hnědýma očima vypadám víc roztomile, ale bohužel mám světlé oči :(
    Měj se v lásce :)
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) Aj mne sa zdá len predsa modré sú modré a sú moje :)

      Odstrániť
  11. Teda, vážně změna! Ale modré oči ti neskutečně sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)