Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Náušnica zlatá jašterica :)

utorok, 5. mája 2015

Náušnica zlatá jašterica :)

Ahojky!

Stalo sa Vám už niekedy, že ste nesprávne niekde klikli? Mne sa to stáva vždy a hlavne na mobile. Pýtate sa prečo som takto začala? Začnem asi tým, že spolupracujem so stránkou www.postovnezdarma.cz. Určite ste už o nej počuli. Mám možnosť vybrať si sama produkt, o ktorom napíšem a odovzdám recenziu. A tak, keď som napísala recenziu o kabelke, chcela som si vybrať novú vec a veľmi som sa tešila. Bohužial, pozerala som si to cez mobil a čo sa nestalo? Klikla som na túto náušnicu a nedalo sa to vrátiť späť. Vôbec som o nej neuvažovala, takéto náušnice nenosím.



To som sa ale mýlila. Akonáhle mi prišla- hneď sa mi zapáčila. Zlatá náušnica v tvare jašterice ako dekorácia na celé ucho. Páči sa mi jej hlavička tvorená jedným veľkým kamienkom, ktorý sa líši od brúsených kamienkov zdobiacich jej telo. Džia skvele, doposiaľ mi žiaden neodpadol. Na nosenie tejto náušnice potrebujete v uchu jednu dierku, kde sa pripevní a dlhým chvostom, ktorý je vyrobený z bižutérneho kovu, sa krásne zachytí k uchu. Drží super, nie je ťažká a na uchu nezavadzia. Pretože je zlatá, dá sa nosiť takmer k hocičomu.  Cena je neuveriteľná- len 1,70 €. Práve teraz je tam na ňu zľava. Nájdete ju TU.


Táto náušnica je skvelá, veľmi sa mi páči. Ja takéto veci však nenosím, a tak som ju podarovala svojej kamoške Ivke, vďaka ktorej som v Ostrave šťastná. Veľmi ju táto náušnica potešila a som rada, že takýto menší "omyl" jej urobil toľko radostí. Ak ste ešte stránku nenavštívili, tak Vám ju určite odporúčam. Vždy tam nájdem niečo, čo si získa moje srdce. Ako sa Vám páči táto náušnica? Mne sa páči veľmi a najradšej by som si ju sama objednala. Ale mám tam vyhliadnuté iné veci, ktoré ma zaujali viac.
Nikola

8 komentárov:

  1. Jakou sis chtěla vybrat kabelku?:) Pěkný článek.
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) nie nie kabelku už mám teraz som chcela štetce :)

      Odstrániť
    2. Jéé, promiň blbě jsem si to přečetla. :)

      Odstrániť
  2. Krásná náušnice, tu bych brala hned taky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)