Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Tričko OYEB :)

piatok, 10. apríla 2015

Tričko OYEB :)

Ahojko :)


Ako sa máte? Ja sa mám celkom dobre. Škola ma morí čím ďalej, tým viac- ale zatiaľ to zvládam. No s mojím voľným časom je to horšie. 

Dnes by som Vám chcela ukázať vtipné tričko, ktoré mám zo stránky www.trikator.cz. Z tejto stránky si môžete vybrať mnoho pekných vecí ako sú tričká, mikiny, legíny a silonky. Stačilo mi pár klikov a hneď mi padlo do oka tičko OYEB :D. 





Prečo práve OYEB? Pretože je to tak, ako to napísali na stránke: "OYEB ti zvedne náladu. Potvrdí ti myšlenku, že všichni jsou podrazáci a nemůžeš nikomu věřit. Je to neskutečný OYEB." A čo viac, prišlo mi to smiešne. Na strednej škole som poznala dievča, ktorému mama uplietla svetrík s nápisom GRIL namiesto GIRL. A toto tričko mi to trochu pripomenulo. Veľmi sa mi páči, že ku každému tričku je vysvetlené, čo vlastne vystihuje.







Tričko mi došlo za pár dní. Ani som sa nenazdala a bolo už doma. Je zo 100% bavlny, takže nosenie je veľmi príjemné. Vybrala som si veľkosť S, podľa tabuľky veľkostí na stránke. Táto veľkosť mi sedí, ale mohla byť trošičku väčšia : po veľkej noci som trošku pribrala :D. K objednávke som dostala aj samolepky a zľavový poukaz vo výške  50 kč. Tričko sa mi veľmi páči, už ako som písala je vtipné a ja milujem vtipné veci. Taktiež vystihuje dnešnú dobu, v ktorej nemôžete veriť pomaly ani sebe. Strih je super, tričko nepôsobí vyťahane a voľne. Čo sa týka potlače, tak tá sa mi nepoškodila- pretože sa o tičko starám tak, ako to písali na stránke.



Čo poviete na toto tričko? Ja som si ho obľúbila a nosím ho veľmi rada. Zapáčilo sa Vám niečo z tejto stránky? Ak áno, neváhajte sa o to so mnou podeliť dole v komentároch.

Príjemný zvyšok dňa babenky :-*
Nikoja

6 komentárov:

  1. S pritelem jsme uz z tehle stranky taky nekolik tricek objednali, nahodou mam uplne to same jako ty, akorat v panskem strihu :-) Jinak odtud mam jeste takove cernobile s Monou Lisou :-D Je to fajn eshop :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě ten nápis přijde vtipný, ale hodně lidem se nejspíš líbit nebude :D do školy bych na něho nenašla odvahu, ale kde mě nikdo nezná, tam bych si ho klidně oblikla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky mám tričko z Trikatora a jsem spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)