Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rimmel - lak na nechty 60 Seconds Super Shine a lak z kolekcie od Rity Ory :)

štvrtok, 30. apríla 2015

Rimmel - lak na nechty 60 Seconds Super Shine a lak z kolekcie od Rity Ory :)

Ahojko!

Anatómiu mám úspešne za sebou a teraz "hor sa" využívať trocha voľného času. Rozhodla som sa Vám ukázať, ako vždy na poslednú chvíľu, novinku od Rimmelu pre mesiac apríl. Čas mi v Ostrave strašne rýchlo beží a škola mi nedáva veľa možností stíhať svoje voľnočasové aktivity. Avšak, domov cestujem až zajtra- takže sa môžem pustiť do tejto recenzie!


Bav sa s najslávnejšími nechtami vo skvelých festivalových odtieňoch. Rimmel London Ti predstavuje nové rýchloschnúce laky na nechty 60 Seconds Super Shine s farebnou technológiou 3v1. Ultra lesklá farba v rekordnom čase. Stačí jediný bezchybný ťah, s efektom ako by si použila podkladový aj vrchný lak. Ultra precízny štetček dokonale kĺže po nechtoch a zanecháva bezchybný profi výsledok. Na "testovanie" som teda dostala dva laky: Lak Colourfest od Rity Ora 413 Oragina a Lak 60 Seconds Super Shine 315 Queen of tarts


Lak Colourfest od Rity Ora 413 Oragina
Nová kolekcia lakov od Rimmel London ma nesmierne potešila. Hlavne musím vyzdvihnúť tú krásnu farebnú škálu odtieňov, ktoré som si hneď zamilovala. Laky sú v 8 ml balení, na ktorom sú kvietky. Také dievčenské balenie. <3  Musím uznať, že tento lak má fantastickú pigmentáciu. Kryje bezchybne už v jednej vrstve. So štetčekom sa pracuje veľmi dobre- lak nanesie rovnomerne. Rýchle zaschne, čo je pre nás dievčatá obroskou výhodou. Vydržal mi 4-5 dní bez poškodenia. Odtieň som si hneď zamilovala. Dávam 10/10 bodov.


Lak 60 Seconds Super Shine 315 Queen of tarts
Sýta červená farba- takejto nikdy nie je dosť. Nové vylepšené laky 60 Seconds Super Shine s farebnou technológiou 3v1 sľubujú jedno dokonalé nanesenie bez použitia podkladového a vrchného laku. Lak kryje pekne už v jednej vrstve. So stetčekom sa pracuje rovnako dobre ako s lakom z kolekcie Rity Ora. Zaschol naozaj rýchlo a vydržal taktiež 4 dni. Dávam 10/10 bodov. 


Čo hovoríte na nové laky od Rimmelu? Ja som úplne hotová z lakov kolekcie Colourfest. Tie krásne odtiene ma prinútili kúpiť si ďalší. A tak som aj spravila. No nie je nádherný? 


Dúfam, že sa Vám taktiež laky páčia rovnako ako mne a že si medzi nimi určite nájdete obľúbenca.
Nikola

22 komentárov:

  1. Odstíny jsou velmi pěkné :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadaji krasne, kolekce Colourfest me docela laka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už som si zakúpila ďalšie dva :)

      Odstrániť
  3. milujem nove rimmel laky:) už mam 6 odtienov!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teda, také krytie v 1 vrstve, paráda! Dostala si inak pekné farby a ako píšeš červenej nikdy nie je dosť. :D A ten mint <3 ...a z tejto kolekcie sa mi ešte zapáčil ten jemný fialový, to bude asi môj nový prírastok medzi lakmi...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už mám aj ten fialový :) je super :)

      Odstrániť
  5. Ještě jsem si žádný nekoupila, jelikož jsem sehnala 3 ve výprodeji, když se vyprodávaly "staré obaly", ale na řadu Colourfest se určitě kouknu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zaujala mě hlavně ta Rita Ora kolekce, už mám 2 odstíny a obávám se, že asi potřebuju další :D ten oranžový teď lakuji skoro pořád :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si už tiež kupila ďalšie dva laky :D

      Odstrániť
  7. jéj, všetky sú veľmi pekné, pripadajú mi také jarné :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na kolekci už jsem koukala, ale řekla jsem si, že laků mám dost, tak teď zákaz nakupování :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som si taktiež hovorila a nikdy to nedodržím :)

      Odstrániť
  9. Odpovede
    1. Presne preto ich vykúpim asi všetky :D

      Odstrániť
  10. ten marhuľkovy je krasny pekne pasuje stym červenym:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nádherné farby! Tá do modra je úplne dokonalá :) určite vyskúšam :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)