Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Kolekcia - Spring Breeze :)

streda, 15. apríla 2015

Kolekcia - Spring Breeze :)

Ahojte dievčence!

Ako sa Vám darí? Ja mám o necelé dva týždne zápočet z anatómie, takže sa veľmi bojím. Dnes mám však skvelú náladu, pretože je konečne pekne! Slniečko pekne svieti a vonku je teplučko.


Musím sa priznať, že ma dosť vystrašil začiatok Veľkej noci- sneh. Výsmech vodičom čo prezuli pneumatiky (ako ma rozosmiala hláška z rádia). Ale dnes je už všetko inak, dnes je krásne. Cestou vlakom sem do Ostravy som si všimla, že už krásne kvitnú stromy. Som nadšená. Jar je tu! Kvety, slnko, farby- to je to, čo očakávame od tohto obdobia. To je to, čo nájdete na stránke www.womanology.sk.
Prečo? Pretože práve tam nájdete jarnú kolekciu Spring Breeze, ktorá mi hneď rozžiarila oči a z ktorej vlastním krásny náhrdelník- o ktorom bude celý tento príspevok.


Kolekcia ponúka mnoho krásnych náhrdelníkov a náušníc, ktoré symbolizujú príchod jari. Takéto kúsky Vám hravo dokážu rozžiariť aj ten najnudnejší outfit a taktiež rozradostniť deň. Nájdete tu mnoho farieb a nechýbajú ani vzory kvetov- veci, ktoré sa nám hneď vybavia, keď niekto povie JAR. Musím sa priznať, že by sa mi páčilo vlastniť viac ako polovicu vecí z tejto farebnej kolekcia.


Najviac z celej kolekcia ma však zaujal náhrdelník Spring Daisies Colours. Hneď si získal moje srdiečko. Čo môže viac vystihnúť jar ako farebné kvety z kamienkov, ktoré odrážajú teplé lúče slnka? Ako si môžete všimnúť je to veľmi výrazný náhrdelník, ktorý je fakt neprehliadnuteľný. Možno by sa Vám zdalo, že keď je taký masívny- musí byť aj ťažký. Ale mýlite sa, je taký ľahký, že som najprv neverila, že mi poslali správny balíček. Tento náhrdelník sa mi veľmi páči a som veľmi rada, že som moju zbierku náhrdelníkov obohatila o tento doslova skvost. Cena je 18,90 €.


Páčia sa Vám nejaké kúsky z tejto novej kolekcie? Čo poviete na môj náhrdelník? Myslím si, že je ideálnym zobrazením tohto obdobia. Prajem príjemné prežitie krásnych jarných dní.
Nikola

12 komentárov:

  1. Náhrdelní je opravdu nádherný! :) Sama si v poslední době kupuji hlavně tyto masivní náhrdelníky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. držim palce na anatomii poznam ju a viem čo je zač:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Držím ti palce při zápočtech, věřím, že je určitě zvládneš ;) náhrdelník úplně oživil ten černý outfit, super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) dúfam, že to spravím no :/

      Odstrániť
  4. Náhrdelník je opravdu nádherný a ty seš kočka ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten náhrdelník je fakt božský :) Uvažovala som, že si ho kúpim, ale u nás ho má už veľmi veľa dievčat :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás som ešte žiadnu s ním nevidela :) Takže ho môžem spokojne nosiť :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)