Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: EOS zbierka :)

nedeľa, 12. apríla 2015

EOS zbierka :)

Ahojte :)
Nedávno som písala príspevok o mojej pochabosti s piercingom. Dnes som sa rozhodla ukázať Vám ďalšiu. Áno, som EOS maniačka. Týmto príspevkom by som Vám chcela ukázať v krátkosti moju "malú" eos zbierku. Možno si poviete- Načo jej je toľko eosov? Popravde, to neviem ani ja. Veľmi sa mi páčia ich obaly a celkovo sú to najlepšie balzamy na pery aké som kedy mala. Milujem ich vôňu, chuť a to, ako mi krásne dokážu zjemniť pery. 




Moja zbierka obsahuje 6 klasických eosov, ktoré sú už v predaji dosť dlho. Z týchto som si objednala moje prvé dva a odvtedy to všetko začalo.

Passion Fruit
Blueberry Acai
Strawberry Sorbet
Summer fruit
Sweet Mint
Honeysuckle Honeydew



Limitovaná edícia by Rachel Roy. Som z nej unesená. Ešte krajšie vône. A tie krásne obaly. Musela som ich proste mať.

Wildberry
Pink Grapefruit
Strawberry Kiwi
Orange Blossom



Poslednými miláčikmi sú eos Visibly Soft Lip Balm. Ešte krajšie balenia a super vône. To prúžkovanie je proste super.

Coconut Milk
Vanilla Mint



Čo hovorít na EOS balzamy? Viem, že sú všade- ale podľa mňa sú proste dokonalé a nevymenila by som ich za nič na svete. Nevlastním všetky. Zakúpim si ich až keď vypotrebujem tieto a rozmýšľala som, že nejaký podarujem aj sestre, pretože ich mám už fakť veľa.
Nikoja

32 komentárov:

  1. Krásné eosíky =) jaký je tvuj nej?

    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môj najobľúbenejší je Pink Grapefruit :) Ale všetky sú úžasné :)

      Odstrániť
  2. tak takyto članok mavždy poteší,, ja mam dokopy teraz 7eosov a tiež sa mi pačia, a tie posledne ma lakaju ale uvidim neskor:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zatiaľ mám doma 2 - lemon drop a blueberry acai, tiež ich mám veľmi rada. Dnes som objednala ďalšie, pre seba Pomegranate Raspberry a 2x Summerfruit - 1 pre kamošku a 1 pôjde do GA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. haha a zdroj od koho ich máš ? :P :D super zbierka!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nemám zatím ani jeden, snad ho jednou budu mít :) a ty poslední obaly, krása, úplně si představuju, e ta vůně musí být top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám Orange Blossom a zbožňujem jeho vôňu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wooow, to je sbírka :D já měla taky jeden a až už jsem ho měla skoro vypotřebovaný, tak se někam zatoulal

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéééj :) sú fakt skvelé.
    Mám na teba otázku: Z akej stránky si si ich objednávala ? a na koľko ta cca vyšli?
    Ďakujem moc.
    P.S. budem rada ak navštíviš môj blog :

    ♥ www.everydaywithlola.blogspot.cz ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Objednávala som ich z ebay :) vyšli ma dosť no :D neviem presne ... neobjednávala som ich spolu :) ale po kúskoch :)

      Odstrániť
  9. ja nemam ani jeden :D ale ani mi nejak moc nechýba zatiaľ.. tvoja zbierka je inak dosť pekná a pestrá ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tohle me hodne laka, ale nemuzu se rozhodnout jen pro jeden :-D

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Je to ťažké :) Preto ich mám toľko :D

      Odstrániť
  11. Wow, tak to je aspoň sbírka! :) Já ještě nemám ani jeden :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Začne to jedným a skončíš ako ja :D :D :D

      Odstrániť
  12. Minulý rok je mi přivezla kamarádka z Ameriky a já si je nemůžu vynachválit. Mám sušší rty a dost často si je musím mazat a až s tímto balzámem jsem byla spokojená. A to nemluvím o té úžasné vůni! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) A ešte aj chutia :) Proste super vecička :) Som rada, že máme na nich rovnaký názor :)

      Odstrániť
  13. Já bohužel žádný nemám, ale co mám tak pozkoušeno, tak ten mint je asi nejlepší :) a chtěla bych si pořídit coconut milk, protože se mi neskutečně líbí obal a jméno! -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mint je fakt super :) je to jeden z mojich prvých :) ale pink grapefruit ho prekonal :P

      Odstrániť
  14. Bože, ty ich máš naozaj veľa.
    Ja mám doma len Wildberry, ale veľmi sa mi páči hlavne Coconut Milk :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)