Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Pinki náhrdelník- očarí hneď na prvý pohľad :)

pondelok, 16. marca 2015

Pinki náhrdelník- očarí hneď na prvý pohľad :)

Ahojte moje milé čitateľky!
Po dlhšom odmlčaní sa znova ozývam- našla som nejakú medzeru medzi tým učením. A keďže je vonku pekne, čo ma veľmi teší- rozhodla som sa napísať článok o peknej veci, ktorá mi skrášľuje outfity. Ako ste si už mohli všimnúť z názvu ide o náhrdelník- ale nie o obyčajný. Mňa zaujal na prvý pohľad. Poďme sa teda naňho pozrieť zblízka!


Ide o ružovo- červený (ja by som skôr povedala, že oranžový) náhrdelník zo stránky www.pinki.cz.
Poznáte túto stránku? Ponúka mnoho vecí, predovšetkým oblečenie, ale nájdete tu aj kabelky, topánky a bižutériu, z ktorej som si tentokrát vybrala ja. Stránka je priehľadná a myslím, že pekne ružová k názvu. Nájdete na nej hneď to, čo potrebujete. Prezrela som si ju celú a musím povedať, že som tu našla mnoho zaujímavých kúskov. Je naozaj z čoho vyberať.





Náhrdelník zdobený motívom lístkov sa mi veľmi páči. Oranžové a ružové lístky spojené bielymi kryštálikmi. Takúto farebnú kombináciu náhrdelníka ešte nemám, takže sa mi skvele hodí do zbierky. Celý tento náhrdelník drží na krku hrubšia zlatá reťaz, na ktorej môžete regulovať dĺžku podľa vašich potrieb. Kamienky a lístočky sú zlepené celkom dobre, no musela som prilepiť už 2 kamienky. Našťastie teraz držia skvele, museli sa nejak poškodiť prepravou. Vyzerá rovnako ako na obrázku a je proste krásny. Cena je 199 Kč, čo je podľa mňa super. Nájdete ho TU. Čo hovoríte na tento náhrdelník?


Myslím si, že každá žena by si mala dopriať niečo, čo jej urobí radosť. Áno, aj takéto malé potešenie dokáže rozradostniť celý deň. Tento náhrdelník je krásnym doplnkom. Neprehliadnuteľný  kúsok, ktorý dodá outfitu ten správny šmrnc, či ho už dokombinujete k nejakej bielej blúzke, alebo k obyčajnému tričku, čo som tentokrát spravila ja. 
Nikoja

28 komentárov:

  1. Ten je krásny :) Ja budem onedlho otvárať eshop s krásnou bižutériou :) Viac info bude onedlho na mojom blogu MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je naozaj krásny :) milujem tieto náhrdelníky :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten je úžasný :O moc se k tobě hodí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypada pekne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ten je mooc krásnej, hrozně Ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekný. Ja som si nedávno objednala niečo podobné z ebay :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je fakt krásný :) jen by se mi víc libilo, kdyby tam ten přechod (kdy se listky točí na jinou stranu) nebyl tolik vidět ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JO no to mi zo začiatku tiež trošku vadilo :)

      Odstrániť
  8. Krásnej náhrdelník a moc ti sluší :) si kočka.

    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)