Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Piercing v jazyku :)

utorok, 10. marca 2015

Piercing v jazyku :)

Ahojte !
Tie z Vás, ktoré už čítajú môj blog dlhšie, už iste zachytili informáciu o tom, že mám prepichnutý jazyk. Niekto si povie fuj. No ja mám na to iný názor. Uvedomujem si, že to bola pochabosť môjho pubertálneho veku, ale páči sa mi to. Najviac sa mi páčia farebné piercingy- také čo zaujmú. Mám rada, keď sa zasmejem a niekto si to všimne. Zas, nemám rada vyplazovať jazyk a ukazovať ho. 


Dnešný príspevok som sa teda rozhodla venovať piercingom. Aj napriek tomu, že ich nerada ukazujem- musím sa pochváliť. Sú naozaj skvostné. Mám ich zo stránky www.piercingate.sk.
Táto stránka ponúka mnoho piercingov- na všetky časti tela. Ja som si, samozrejme, vybrala piercing do jazyka. Musím sa priznať, keď som si túto stránku prezerala, očká mi žiarili ako malému dieťaťu. Toľko nádherných piercingov, že som ich všetky chcela mať doma. 


Vybrala som si dva piercingy. Podľa mňa zaujímavé a v dvoch úžasných farbách. Sú to tzv. "činky": piercing do jazyka - trblietavá placka http://www.piercingate.sk/piercing-do-jazyka-trpytiva-placka-pci00236vo fialovej farbe a piercing do jazyka s kamienkom v modrej farbe. Obidva sú z chirurgickej ocele. Takéto typy piercingov som v ústach ešte nemala- samozrejme, že som sa trochu bála, či mi nebudú vadiť. A musím povedať, že mi vôbec nezavadzali a ani ten kamienok ma neškriabal. Som z nich unesená. Kvalitná chirurgická oceľ, slúži ako má- a aby slúžila naďalej, je treba sa o tieto kvázi šperky starať. Musím si ich chrániť, aby nedošlo k poškodeniu iným tvrdým predmetom a aby mi kamienok nevypadol (čo by samozrejme nemal), aby neboli v styku s kozmetickými prípravkami, dávať pozor na chlór, síru a saponáty, ktoré by mohli šperk znehodnotiť a taktiež ich chrániť pred solárnym a priamym slnečným žiarením. 





Ako sa Vám páčia moje piercingy? Mne naozaj veľmi a to Vám poviem, že ani po piatich rokoch má toto moje malé šialenstvo neprešlo. Teším sa z nich ako malá a myslím si, že piercing v jazyku je super. Mnoho ľudí si ho ani nevšimne, takže nemusím čeliť nepochopiteľným pohľadom. Mne osobne sa piercingy páčia, ale ďalší by som si už asi nedala. Stačí mi jazyk. Mám čo som chcela a som spokojná. A čo vy a piercingy?
Nikoja

16 komentárov:

  1. Pred par roky jsem do nich byla taky blazen, dokonce jsem mela piercing v oboci, v jazyku se mi taky libil, ale nikdy jsem na to nejak nemela odvahu :-) Mym snem bylo taky septum do nosu, ale to mi vsichni hrozne vymlouvali a nikomu se to nelibilo. No ted uz se mi piercingy nelibi, spise jsem pro tetovani :-) Ale tobe ten piercing vazne slusi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V obočí ? Wau no :) mne sa septum v nose páči :/ a taktiež som ho chcela no vyhovorili mi ho :D Ďakujem pekne :)

      Odstrániť
  2. Ja ho mám od 15-tich už deviaty rok, už o ňom ani neviem že ho mám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Tak ja dúfam, že ho nedám tak skoro preč :D

      Odstrániť
  3. Jééj :) Klobúk dole že si sa na to dala a nechala si si prepichnúť jazyk :O . Tiež som nad tým premýšľala, no neviem či som to ochotná podstúpiť :D


    ♥ www.everydaywithlola.blogspot.cz ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Prepichnutie jazyka ma vôbec nebolelo- a to som si prepichla sama :)

      Odstrániť
  4. ja nemam žiadny ale pamatam že niekedy sa mi strašne pačil v nose, je to celkom pekne aj v jazyku ale ja by som si ho osobne asi nedala nikdy:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je už každého osobný názor :)

      Odstrániť
  5. Taky jsem měla pubertální fázi, kdy jsem ho hrozně chtěla, moc se mi to líbí.. ale nikdy mi to nebylo dovoleno - mám jen v břiše a nose.. a teď, když bych si ho mohla dát, tak už na to nemám odvahu, do jazyka bych se asi pichat nedala :D ale stále je velmi obdivuji :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho tiež nemala dovolené ... :D ale som veľmi tvrdohlavá :D

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)