Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rimmel - Lasting Finish 25H púder 2 v 1 :)

sobota, 28. februára 2015

Rimmel - Lasting Finish 25H púder 2 v 1 :)

Ahojko :)
Novinkou tohto mesiaca je púder 2 v 1 Lasting Finish 25H. A čo o ňom hovorí Rimmel? Rimmel London prináša revolúciu v líčení. Konečne jeden produkt, s ktorým tvoje nalíčenie vydrží perfektné po celý deň aj noc a ešte dlhšie! Získaj bezchybné krytie s týmto ultra ľahkým púdrom pre dokonale bezchybnú pleť. Tento púder s dvojakou možnosťou použitia nasucho i namokro sa nanáša ako púder, ale pracuje ako tekutý produkt, s ktorým si budeš môcť vytvoriť svoje vytúžené nalíčenie. Aplikuj nasucho pre ľahké až stredné krytie, alebo namokro pre dosiahnutie profi looku. Vďaka vode odolnému zloženiu hravo odolá dažďu i slnečnému svitu. Je len na tebe akú možnosť zvolíš, vždy sa môžeš spoľahnúť na bezchybný vzhľad bez jedinej nedokonalosti, ktorý vydrží až neuveriteľných 25H. 






Nový púder od Rimmelu je v krásnom červenom luxusnom balení, kde sa nachádza spolu so zrkadielkom a hubkou. Takže si svoj look môžete kedykoľvek skontrolovať. S hubkou sa nanáša veľmi dobre, ale ja skôr preferujem nanášanie štetcom. Púder je zaujímavý hlavne tým, že sa dá aplikovať aj namokro aj nasucho. Mňa však aplikácia namokro neoslovila (vytvára šupinky a šmuhy) a určite odporúčam radšej suchú aplikáciu. Dostala som odtieň 001 Light Porcelain, ktorý je pre mňa ako stvorený.  Púder je jemný, ľahký a rovnomerne sa nanáša. Po použití bola moja pleť hebká a vyzerala prirodzene. Prekrýva všetky nedokonalosti, na tvári ho necítiť a je vodeodolný. Odlíčiť sa dá veľmi ľahko a určite nevydrží 25 hodín- mne vydržal cca 5 hodín. Dávam 8/10 bodov.



Ako Vás oslovil tento nový produkt pre mesiac február? Ja som s ním bola spokojná, ale bohužiaľ, nesplňoval všetko, čo Rimmel sľúbil. Preto som musela stiahnuť nejaké tie body. Ako klasický púder je výborný a vrelo odporúčam.
Nikoja

13 komentárov:

  1. Ty jo, vůbec jsem nezaznamenala, že něco takového mělo přijít :D vypadá jako docela fajn adept na vyzkoušení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je veľmi dobrý, ale len nasucho :) a v tom sa zhodnem skoro s každou Rimmel Agentkou :)

      Odstrániť
  2. Vypadá zajímavě.. Kouknu na odstíny v drogerii, ale kupovat asi nebudu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nevypada spatne, skoda, ze ta verze namokro se neosvedcila, ale ja bych ji stejne asi ani nevyuzila :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež ne :) ale keď raz Rimmel sľúbil malo by to tak byť :) nevadí :) na sucho je super

      Odstrániť
  4. Ja používam značku Catrice a Pupa a som veľmi spokojná. S púdrom od značky Rimmel zatiaľ nemám skúsenosť no nevyzerá zle ;) Vďaka za tip

    Pozývam na moju stránku : www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. puder by sa mi uz nejaky zisiel vyzera dobry:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už několik let používám 25H Lasting finish makeup a pořád to je pro mě nejlepší makeup, který jsem kdy měla:) Takže určitě vyzkouším i pudr:) Díky za tip:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)