Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rimmel- Brow This Way set na úpravu obočia :)

nedeľa, 1. februára 2015

Rimmel- Brow This Way set na úpravu obočia :)

Ahojky :)
Starostlivosť o obočie mi zaberá mnoho času. Musím si ho upravovať jednak tým, že ho nemám dokonalé a po druhé, som prefarbená blondínka- musím si ho stmaviť ak chcem aby vyzeralo dobre. Veľmi rada používam "tiene na obočie" ako ich ja volám. Niekedy k tomu použijem aj ceruzku na obočie. V januári som ako Rimmel Agentka dostala na zrecenzovanie set na obočie. Musím sa priznať, že ma to potešilo- konečne niečo iné ako rúž, riasenka, makeup a stále dookola. A ja, ako vždy, robím recenziu na poslednú chvíľu. Nevadí, aspoň som mohla čo najdlhšie set "testovať". 





Máloktorá žena ma obočie podľa svojich predstáv a počas môjho pobytu na tejto planéte som videla už rôzne typy obočia, medzi ktorými boli aj také "mimozemské", čo ma vystrašili. Veľké oblúky na pol čela, vyholené obočie dokreslené ceruzkou, tenké skoro žiadne čiarky alebo hrubé ako Brežnev. Ja som skôr za prirodzený vzhľad a tak si ho aj upravujem.





Obdĺžníkové balenie s priehľadným vrchným viečkom nám odkrýva, čo tento set skrýva vo svojom vnútri. Obsahuje: vosk, púder, obojstranný štetec a kefku na rozčesávanie. So setom sa mi pracovalo veľmi dobre. Vosk skvele zafixoval obočie a púder mu dodal mne vyhovujúcu farbu. S kefkou sa pracovalo taktiež dobre- konečná fixácia a moje obočie bolo tip top. Tento set má len tmavý odtieň 003 Dark Brown. Blondínky majú trochu smolu. :( Ma skvelú pigmentáciu a vydrží celý deň. Odlíčiť ide ľahučko. Dávam 9 z 10 bodov len kvôli blondínkam. :)
Vysnívané obočie si dokážem vytvoriť v troch jednoduchých krokoch:

(Moje prirodzené obočie)


1. Voskom si zafixujeme obočie a skosenou kefkou zvýrazníme kontúry.


2. Druhou stranou kefky nanesieme púder a dofarbíme obočie.
3. Zafixujeme vzhľad pomocou kefky.


Ako si obočie upravujete Vy? Mne by skutočne stačil aj ten vosk, pretože sám o sebe je dosť pigmentovaný. Púder to už len o trošku stmavil.
Nikoja

14 komentárov:

  1. Vypada fakt dobre, asi si ho poridim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Produkty na obočí mě vžycky lákaly vyzkoušet, ale mám přirozeně husté obočí a jeho úprava tvaru mi zabere spoustu času :D Ach jo :D Ale s Tvojim obočí to udělalo hodně :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám ho prirodzene svetlé :D musím urobiť tmavšie :)

      Odstrániť
  4. Tento set od Rimmelu jsem ještě neviděla :) Já si teď chci koupit ten gel od Alverde
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá moc dobře, i ty aplikátorky :).


    Zvu tě ke mně na giveaway o 2 balíčky Essence: http://laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skvele sa s nimi pracuje :) Ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  6. vypadá opravdu velmi dobře :)

    PS: Moc ráda bych tebe a tvé čtenáře pozvala ke mě na blog, kde zrovna probíhá GIVEAWAY!
    http://www.lovies47.cz/2015/02/giveaway-02.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahojko, škoda, že to nie je aj pre blondýnky :( Ja si obočie upravujem len ceruzkou od Miss Sporty myslím a úplne mi stačí. Možno by som raz chcela vyskúšať ten vosk, ale nemám žiadne referencie ako, ktorý, kde ho zohnať :( Keby si o niečom vedela daj vedieť. Inak post super, máš pekné obočie :)

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) o žiadnom vosku pre blondínky neviem, ale tiene na obočie od Essence používam aj ja aj sestra, ktorá je blondínka a sú skvelé :) - sú dvojaké- pre brunetky aj blondínky :D rovnako ako tieto :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)