Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Krásneho Valentína všetkým zaľúbencom :)

sobota, 14. februára 2015

Krásneho Valentína všetkým zaľúbencom :)

Ahojte!

Dostali ste už darček na Valentína? Ja áno a som celá bez seba. Nevydržala som a museli sme si dať darčeky skôr ako obvykle. Veľmi sa teším, pretože som dostala perlu na prianie, presne takú akú som chcela. Keď som to prvýkrát videla, hneď ma to zaujalo. V balení dostanete vlastnú perlorodku, v ktorej bude perla- a k tomu aj náhrdelník, kde si tu perlu uložíte a budete nosiť na krku. 





Perlu mi priateľ dal v krásnom balení. Žlté na otváranie. Keď ho otvoríte, nájdete tam dve priesvitné kruhy, cez ktoré môžete nakuknúť, čo sa tam skrýva. Našla som tam plechovku a na srdiečku prívesok, prsteň a krásne perlové náušnice. V plechovke bola perlorodka, samozrejme už zakonzervovaná. Otvorila som ju a našla som tam prekvapko!





Najväčšia zaujímavosť na tejto perle je, že neviete až do chvíle kým ju neotvoríte, akej farby je. Biela znamená zdravie. Krémová šťastie. Broskyňová lásku. Levanduľová múdrosť a zlatá bohatstvo. A tipnite si ktorú som dostala ja. Aká náhoda, že práve na Valentína broskyňovú. To ma ešte viac potešilo. Takýto darček je podľa mňa skvelý. Sama si perlu vytiahnem z perlorodky v očakávaní a nakoniec ma takto príjemne prekvapí. 




Taktiež som dostala sladké pralinky v krásnom srdiečkovom obale. Potešia nielen Vaše oči ale aj chuťové bunky.  Takéto mňamky pralinky si môžete objednať na www.pralinkaren.sk 



Dnešný deň sa začal skvele! Ešte náš čaká romantická večera a večer kino- 50 odtieňov sivej. Na tento film sa veľmi teším a som strašne zvedavá, či bude taký dobrý ako kniha. Prajem Vám krásneho Valentína.
Nikoja 


P.S. : Nezabudnite na MINI GIVEAWAY, ktorá prebieha na Facebooku.

25 komentárov:

  1. Krásny darček :) my tento rok síce bez darčekov, ale je to náš prvý valentín (predtým sme neoslavovali), ideme na večeru :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavné je, že budete spolu :) Nech Vám to spolu dlho vydrží :))

      Odstrániť
  2. wow to je moc pekne!

    Pozyvam na valentinsku giveaway tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je nádherný, originální dárek :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je úžasné a hlavně originální s tou perlou :) moc pěkné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne taktiež som to veľmi ocenila :)

      Odstrániť
  5. To je krasny darecek, urcite jste si Valentyna hezky uzili :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) áno užili sme si to najviac ako sa dalo :) Tráviť splu spoločné chvíle je pre nás to najdôležitejšie :)

      Odstrániť
  6. ah, pekne! a ty cokolady :XX

    PS: Zvu te na svoji giveaway, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow,takový dáreček by potěšil každého :3
    http://life-of-pandas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od přítele jsem dostala pugét k Valentýnu. Jsem s ním 6,5 let a nikdy jsme to moc neslavili, resp. jemu se nechtělo, a tak když jsem druhý den potkala jeho maminku, která pracuje v zahradnictví, tak jsem jí poděkovala za tu krásnou kytku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Má veľmi milá mamku potom :) My spolu oslavujeme Valentína hlavne kvôli tomu, že nie sme spolu často :) Chceme si užiť každý sviatok :)

      Odstrániť
  9. To vypadá moc krásně a ta perla... super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ktásny je ten náhrelník .. naozaj zaujímavé :)

    Pozývam ťa do Giveaway u mňa na blogu:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/02/buy-or-win-3-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne a ďakujem aj za pozvanie :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)