Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Kokosový olej priamo z babičkinej záhrady :)

štvrtok, 5. februára 2015

Kokosový olej priamo z babičkinej záhrady :)

Ahojte :)

Nakoniec som dala na Vaše rady a zakúpila som si kokosový olej. Dočítala som sa o mnohých použitiach tohto oleja a žasnem. Je proste skvelý a nevymenila by som ho za nič na svete. Takže dnešný, pomerne dlhý, príspevok som sa rozhodla venovať práve tomuto extra panenskému kokosovému oleju. ♥ ♥ ♥


Nedávno som si objednala zo stránky www.babickinazahrada.sk  tento 400ml kokosový poklad.
Stál ma 6,90€ plus poštovné 2,90€- celkovo ma to vyšlo 9,80€. Myslím, že je to prijateľná cena za taký objem.
Túto stránku Vám odporúčam- pozrite si ju. Nájdete tam mnoho zaujímavých vecí a skvelé rady. Ešte som sa nestretla so stránkou, ktorá by ponúkla "babské recepty"- napríklad také recepty pre blaho celého tela- to je niečo .
A čo ma prekvapilo najviac? K balíku, ktorý mi doniesol kurier, mi pribalili aj lízanku so šalviou a malý kalendár ako darček. Veľmi ma tým potešili a ďakujem im za to, že mi takto pekne spríjemnili môj nákup.
A to nie je všetko- po nákupe mi dorazil email, že dostávam 2% zľavu na nákup. Stránka plná prekvapení- tak by som ju nazvala. ♥



A teraz sa vrhnime na kokosový poklad. Je to bio extra panenský kokosový olej, ktorý je vyrobený výlučne z čerstvých a zrelých kokosových orechov. Lisovaný za studena. Tak si olej ponechá všetky vitamíny a ľuďom prospešné látky. Nemusím hovoriť o jeho krásnej kokosovej vôni, pretože určite mnoho z Vás už kokosový olej doma má.




Kokosový olej a jeho využitie:
Na internete som našla mnoho spôsobov využitia kokosového oleja. A mnohé z nich som sa rozhodla vyskúšať a napísať tu svoje skúsenosti. Tu sú:


Odličovanie
S olejom sa dá taktiež aj krásne odlíčiť makeup. Pokožku nevysúša, hydratuje ju a po použití je krásne hebká. 

Hydratácia tela a tváre
Už som vo viacerých príspevkoch písala, že mám suchšiu pleť a preto často vyhľadávam produkty na hydratáciu. Toto využitie oleja je asi jediné čomu som 100% verila a naozaj to tak je. Olej krásne hydratuje pokožku nielen na tvári, ale je výborný na každú časť tela.

Olej na a po holení
Výborný je aj na holenie- po oholení sa mi už nevyhadzujú nepríjemné, začervenané a boľavé vyrážky. Taktiež sa s ním naolejujem aj po holení- pleť je potom krásne hebká.

Bielenie zubov
Kokosový olej používam aj na umývanie zubov. Poradila mi to kamoškina kamoška, ktorá ma krásne biele zuby. Po umytí zubov zubnou pastou si dám kávovú lyžičku oleja do úst a cmúľam. Potom zoberiem kefku a zuby poriadne vydrhnem olejom. Olej vraj odstraňuje aj zubný kaz- to som ešte nestihla spozorovať.

Vyrovnávanie vlasov
Olej používam často ako balzam na vlasy, ktorý mi ich vyrovná. Moje vlasy nie sú veľmi kučeravé, len sa trochu vlnia a s týmto olejom sú krásne rovné. Neviem či by to pomohlo aj veľmi kučeravým dievčatám. Skúste :)

Balzám na pery
Popraskané pery- to je hrôza, ktorá sa ma taktiež týka a hlavne v zime. Olej mi krásne pery hydratuje a bráni popraskaniu rovnako ako kvalitný balzám na pery.

Prekrvenie
Myslím, že nie som jediná, ktorá má vždy ľadové prsty na rukách a na nohách. Po natretí týchto častí olejom sa mi tieto časti prekrvili a neboli studené. Už mi nebola na ne zima.

Rast nechtov
Ach nechtíky moje lámavé- už vám je koniec! Raz som si namočila nechty do oleja- odvtedy sa mi nepolámal ani jeden a rastú dosť rýchlo. Najviac ma potešilo to vyživenie a spevnenie nechtov. Nechty sa už konečne neštiepia.


Zábal na vlasy:
Večer pred spaním som si do vlhkých vlasov vmasírovala kokosový olej a zabalila do ručníka. Takýto zábal však určite nerobte, keď sa potom niekam chystáte. Vlasy som musela zmývať na trikrát šampónom, lebo boli veľmi mastné a ja som nestihla ísť do obchodu. :D Po vysušení boli moje vlasy celkom iné. Vyživené, zdravé a konečne mali krásny lesk. 

Sérum na rozštiepené končeky:
Olej som jednoducho vmasírovala do končekov, nechala nech sa vstrebá a pozorovala výsledky. Končekom to naozaj prospelo a vidím, že sa mi menej štiepia.


Existuje aj mnoho iných využití, ktoré môžete vyskúšať. Na kokosový olej nemôžem povedať naozaj nič zlé a som rada, že som si objednala takýto veľký a obohatila sa o skúsenosť s touto stránkou. Je to doslova prírodný zázrak, ktorý je výborný pre zdravie, krásu a dokonca ho môžeme využiť aj v kuchyni. Aké skúsenosti s ním máte Vy?
Nikoja ♥

28 komentárov:

  1. Já ho zatím používám jen na vlasy, ale na ty zuby ho chci taky vyzkoušet :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na zuby je super ako fakt sú oveľa belšie :)

      Odstrániť
  2. Kokosový olej zatím používám hlavně na pleť a na rty, no bělení zubů s ním chci taky vyzkoušet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj odporúčam :) teda aspoň podľa kamošky vidím, aké má krásne zuby :) moje sú tiež biele :D ale chcem viac :)

      Odstrániť
  3. kokosový olej miluji :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám doma kokosový olej Purity Vision z dm a zatím jsem ho zkoušela pouze na vlasy a vážně jsou hebčí :D ten trik na bělení zubů musím vyzkoušet, nikdy by mě to nenapadlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten mám doma tiež ale už len trošku tak som si objednala tento :)

      Odstrániť
  5. Tak na tento olej nedopustim ani ja ...mam ho vždy doma a kupujem ho tak isto ako Nelly z dm, vyjde lacnejšie. Používam ho aj na domacu výrobu mydla. Krásy víkend prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Plej má teda mnoho využití :) Krásny víkend aj Vám :)

      Odstrániť
  6. Kokosový olej jsem dostala k Vánocům a je to vážně zázrak! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. O kokosovém oleji jsme se bavily pár dní zpátky doma a mám zálusk na to, vyzkoušet ho, protože o něm každý pějě šílené chvály a mě by zajímalo, jestli to je vážně takový zázrak. Líbí se mi i to, na kolik věcí se dá olej využít :) Takže i po tvém článku jsi mě na něj dalákala znovu :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ho vyskúšaj :) Je super a naozaj je taký super- každý o tom hovoril a ja som si tiež myslela že čo keď je to somarina :D ale niečo na tom bolo a som rada, že som sa naňho nahovorila :)

      Odstrániť
  8. Já jsem ho zatím vyzkoušela jen při vaření :) A jsem moc spokojená.

    Nicole

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milujem kokosový olej <3 Najviac na vlasy ale v poslednej dobe aj na pleť :) Robí to s ňou zázraky :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno na pleť je naozaj super :) proste na všetko :)

      Odstrániť
  10. O tom mi teď nedávno kamarádka povídala! Taky je z něj nadšená, že se s tím dají dělat nejrůznější věci a je to vlastně na všechno. :D Jen ona ho koupila asi za 100,- z nás ve městě v bio obchodě. Taky sem přemýšlela o jeho koupi, ale teď už mám jasno! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam, že budeš nadmerne spokojná tak isto ako ja :)

      Odstrániť
  11. Ja som o ňom ešte nepočula, ale píšeš o ňom len v samých superlatívach. Má naozaj bohaté využitie. Rada vyskúšam, vďaka za tip!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Kokosák jsem využila na vlasy, na tělo, na pleť i na zuby...ještě k tomu vaření jsem se nějak neodhodlala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba vyskúšať :) vraj jedlo potom chutí lepšie :)

      Odstrániť
  13. Aj na telo je super, ako telové mlieko či na ( i po) opaľovaní ;) už dávno som prestala so všetkými krémami, opaľovacími mliekami,pastami z drogérii. Proste prírodné, naj Bio za studena lisované oleje, sú najlepšie. Keď som sa raz dočítala, že 60% látky, ktorá sa dostáva do kontaktu s našou kožou, náš organizmus príma. Tak to natieranie nebude mať blahodárne účinky len na našu kožu ale dokáže sa využiť tak kde to naše telo najviac potrebuje. Ved sme jeden dokonalý komplex tak ako môžeme uvažovať, že niečo čo si natieraš na popraskanú kožu na nohách nemôžeš využiť na popraskané pery :D Ako funny :) ale business chce aby človek mal plnú kúpeľňu chemicky vyrobených produktov. Pri tom stačí tak málo :) a vlastne tak veľa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :) napísala si to úplne super :) presne rovnako uvažujem i ja :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)