Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Kawar- peeling pre hladkú a krásnu pleť :)

piatok, 27. februára 2015

Kawar- peeling pre hladkú a krásnu pleť :)

Ahojte :)
Ako sa máte? Ja sa mám celkom dobre. Škola mi už začala, tak sa pekne učím a popri tom používam produkty, ktoré mi boli zaslané na zrecenzovanie. Vždy ma vie potešiť ak je ten výrobok kvalitný a naozaj robí to čo má. A takýmto príkladom je aj tento peeling od značky Kawar. Konečne nejaká kvalitná vecička, ktorá sa postará o moju pleť aj v tomto hroznom počasí, ktoré ma naozaj nešetrí.


Kawar kozmetika z mŕtveho mora obsahuje minerálne látky a stopové prvky, ktoré prospievajú zdraviu a kráse. Nemusím tu ani písať o priaznivým účinkoch mŕtveho mora- o tom ste už museli mnoho počuť. Hlavné je, že tieto produkty účinné látky obsahujú a naozaj pomáhajú. Kawar kozmetiku nájdete na stránke: www.maxcare.sk.





Ako vždy, začnem obalom. Peeling je v žltom 150 ml balení s jednoduchým dizajnom, ale veď v jednoduchosti je krása. V tube je biely krém obsahujúci naozaj veľké čiastočky (zrnká piesku, soľ z Mŕtveho mora), ktoré dokonale vyhladia pleť a odstránia odumretú pokožku. Možno si pomyslíte- veľké čiastočky, to musí byť nepríjemné na pleť, ale nie je to pravda. Peeling je na tvár veľmi príjemný a má krásnu čistú vôňu. Po použití bola moja pokožka jemná, vyživená a veľmi hladká. Takto vydrží aj niekoľko dní. Tvár nevysušuje, takže sa mi na nej nevytvorili žiadne šupinky. Používam ho každý druhý alebo tretí deň počas sprchy a naozaj stačí len máličko. Myslím si, že mi vydrží ešte dlho a to ho už používam mesiac- plus sem tam mi ho kradne mama. :D Tento produkt nájdete na stránke, keď kliknete na tento odkaz : kawar peeling. Cena je veľmi dobrá- 5,40€.



Aké peelingy používate Vy? Už je to dlhšie, čo som spoznala kúzlo peelingov a nedám na ne dopustiť. S týmto som však nadmieru spokojná- a nielen ja. Peeling vyskúšala sestra a vyššie spomínaná zlodejka mamka. :D
Nikoja

8 komentárov:

  1. Zrovna nějaký peeling na pleť sháním, mám od Balea, ale ten mi vůbec nevyhovuje. Tenhle vypadá opravdu dobře :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tiež peeling od Balea nevyhovoval :) ale s týmto je to už o inom :)

      Odstrániť
  2. Ja moc peeling nepoužívam, ale vypadá super! :-) Vďaka za tip!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já používám jen peeling na tělo, ale na obličej ne ani nevím proč :D. Tento je za skvělou cenu, určitě stojí za vyzkoušení
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takovou cenu jsem nečekala, myslela jsem že bude tak 4x vyšší :D celkem mě zaujal těmi vlastnostmi ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež pekvapená tou super cenou :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)