Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Stop suchým a lámavým končekom vlasov :)

streda, 28. januára 2015

Stop suchým a lámavým končekom vlasov :)

Ahojte :)
Už som to tu písala snáď stokrát. Nerada si strihám vlasy. Už si ani nepamätám, kedy som si ich naposledy ostrihala. A chúdence moje končeky, vyzerali dosť biedne. Strihanie dopomohlo akurát tak skaze dĺžky vlasov- končekom to nikdy neprospelo. Preto som sa rozhodla hľadať inú pomoc. A myslím, že som ju našla. Tento príspevok budem venovať séru na suché a lámavé končeky LAB 35.
   

Toto sérum mám zo stránky www.kallosshop.sk, z ktorej mám aj šampón, lak na nechty a masku na vlasy.
So všetkými týmito produktami som bola veľmi spokojná a šampón bol proste mojou srdcovkou. Na tejto stránke nájdete všetko na vlasy a aj inú kozmetiku -sú tam naozaj super veci. Aby som Vám uľahčila hľadanie- toto maličké sérum nájdete TU


Obal tohto séra mi príde taký jednoduchý a profesionálny. Červené balenie s čiernou pumpičkou, s ktorou sa super pracuje. 
Balenie obsahuje 50 ml priesvitnej mazľavej tekutiny. Myslela som si, ani neviem prečo, že toto sérum nebude mať nijakú vôňu, ale mýlila som sa. Voňalo naozaj pekne, tak čisto. 
Aplikácia je veľmi jednoduchá. Po umytí vlasov som si sérum vmasírovala do vlhkých končekov, ale neopláchla som.
Po aplikácií sa rýchlo vstrebalo a hneď som videla, že končeky sú nejaké iné. Po viacerých použitiach boli moje končeky vyživené a menej sa lámali. 
Samozrejme, ani som nepočítala, že im to pomôže k úplnej dokonalosti- trochu sa ešte lámu, ale len málokedy. Som vďačná tomuto séru za veľkú pomoc, Moje končeky sú oproti tomu, čo boli na začiatku- úžasné. ♥


Aj keď moje vlasy nie sú stále dokonalé, toto sérum mi dosť pomohlo. A to som si myslela, že im už niet pomoci. Úprimne som rada, že som nemusela ísť ku kaderníkovi. Moje končeky sa už toľko nelámu. Bude stačiť ak si ich podstrihnem sama a neprídem tak o polovicu dĺžky vlasov. ♥
Nikoja

10 komentárov:

  1. tiež použávam na končeky rôzne olejčeky a je to lepšie ako strihanie, ale zas po nejakej dobe to vždy nevydržím a ostrihám sa :D

    Pozívam ťa na GIVEAWAY na mojom blogu:
    www.byfoxygreen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež rovnaká :) ale podstrihnem si maximálne 5 mm :D

      Odstrániť
  2. Tohle sérum neznám :) Zrovna jsem na blogu zveřejnila článek taky o jednom oleji, který mi na vlasy pomáhá
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow, niečo podobné presne potrebujem :) vyzerá to super!

    Na mojom blogu prebieha valentínska giveaway, všetci ste vítaní! :)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pozvanie :) Idem sa na ňu mrknúť :)

      Odstrániť
  4. Máme asi rovnaké vlasy! :D
    Mne tiež nefunguje podstrihovanie končekov, na druhý deň sú také, ako predtým. A majú také biele zvláštne bodky na konci vlasu. Toto sérum vyzerá zaujímavo, určite si píšem do wishlistu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tie biele bodky :D sú hrozne :D:D

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)