Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: RANDOM udalostí :)

štvrtok, 22. januára 2015

RANDOM udalostí :)

Ahojte!

Ako sa dnes máte? Ja sa mám skvele. Uvedomila som si, že za ten čas mojej neprítomnosti sa udialo pár udalostí, o ktoré by som sa s Vami mohla podeliť. Takže dnešný príspevok budem venovať tým najhlavnejším záležitostiam.

Moje 20. narodeniny
Už nie som "násť" ročná. Je mi trochu smutno, keď si to predstavím, ale snažím sa na to nemyslieť. Ten čas tak rýchlo letí :/




Týždeň u priateľa
Počas celého týždňa som sa cítila ako princezná a nechcela som aby sa to skončilo. Bolo to super vyskúšať si žiť spoločne ako dvojka. ♥ ♥ ♥ Tomi sa o mňa vzorne staral- šampanské do kúpeľa a raňajky do postieľky  :)




Halloween
Na Halloween som bola doma a mala som šťastie, že prišli aj kamošky. Spolu s mojím bratom a kamoškami sme Halloween oslávili poriadne. Na tento deň len tak nezabudneme a bude patriť medzi tie najzábavnejšie dni. Prezliekli sme sa za čertice a "bičiny"- ako to my voláme- a išli sme na halloweensku diskotéku. ( na diskotéke skončíme vždy ).




Vydarené zápočty a skúšky
Aká by som to bola študentka- ak by som poriadne neoslávila svoje vydarené zápočty a skúšky? Myslím, že každý jeden žiak, ktorý sa snaží podať ten najlepší výkon, si zaslúži také malé odreagovanie. Musím sa priznať, že ich u mňa bolo trochu viac. A raz som dokonca skončila aj v gay bare- vždy som chcela vedieť ako to tam funguje. Bola som veľmi prekvapená už dlho som sa tak nezasmiala a poriadne nezabavila. Pridávam pár fotiek z akcií, kde vyzerám celkom slušne. :)





Bratislava ♥
Do Bratislavy som chodila veľmi často. Hlavne ku kamoškám, kde som vždy prespala. Vždy sme sa namachlili a išli oslavovať. Sama neverím ako som dokázala všetko stíhať. Školu, priateľa, kamošky a oslavy. Ale som rada, že som si tento prvý semester a  asi najľahší zo všetkých užila najviac ako sa dalo. Mojím snom nebolo byť nuďasom za knihami- vždy som si chcela užívať život pokiaľ môžem. A dúfam, že to tak bude naďalej i keď tých osláv bude menej. Som hlavne vďačná kamoškám, ktoré vždy otravujema a vždy u nich spím. Srandou je, že vždy keď prídem, sa im niečo pokazí- raz kúpelka, raz záchod- Boh vie čo bude ďalšie. Ale hlavne im ďakujem za to, že si vždy na mňa našli čas a venovali sa mi. Sú to moje srdiečka a mám ich najradšej ♥







Vianoce
Vianoce doma boli krásne. Rozbalila som kopec darčekov a nejaké Vám aj ukážem. Najhlavnejšie na Vianociach však pre mňa neboli darčeky, ale tá atmosféra. Úžasný pocit, keď môžete byť v kruhu najbližších. Škoda, že to uplynulo tak rýchlo. Človek si nikdy tak neuvedomoval takéto maličkosti, kým na čas neopustil domov. :)







Silvester
Na Silvestra sme sa už "tradične" druhý rok zišli u môjho priateľa na dome. Bolo to skvelé. Skypovali sme s naším kamošom Jakubom, ktorý je v Dánsku a nemohol byť s nami. Potom sme išli ako vždy na námestie pozorovať ohňostroj a potom na diskotéku, kde bola aj tombola- ale ja som nevyhrala nič fňuk :( A inak Vám prajem všetko dobré do nového roka- keďže som sa ani vtedy neozvala :/ Tak aspoň takto oneskorene :)


Voľno
Momentálne si užívam skvelé voľno- mám po všetkých skúškach a zápočtoch. Moje voľno začalo v Bratislave, kde som zas obťažovala kamošky. Ale taktiež to boli nezabudnuteľné chvíle s pokazeným záchodom :D :D :D A teraz si užívam domov. Je to skvelé byť doma, nič nerobiť- len sa tak poflakovať. Zresetovať hlavu nech je pripravená na nový semester. Onedlho príde kamoš z Dánska- môj Copenhagenský Kubík :) Veľmi sa na neho teším. A ešte ma čaká prvá "posemestrovica" - keď bývalí spolužiaci urobia skúšky, tak to spoločne oslávime.





Dúfam, že sa Vám fotky páčili a že mi moje plány ako si užiť voľno podaria. Človek veľa plánuje a nie je nič krajšie ako keď sa mu všetko podarí tak, ako si to predstavoval.
Nikoja

6 komentárov:

  1. Takovéhle články mám nejradši! :) Super fotky :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čas letí příšerně rychle, skvělej článek, miluju podbonej typ článků:-)
    Jakub Janata fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opozděně všechno nejlepší k 20 ;)) takový typ článků je úplně boží, super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Spousta skvělých a krásných fotek :) A dostala jsi moc pěkné dárky
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)