Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Poznáte Kivvi ? :)

nedeľa, 25. januára 2015

Poznáte Kivvi ? :)

Ahojte :)
Prírodná kozmetika? Čo na ňu hovoríte? Musím sa priznať, že už dlhšie obľubujem takéto produkty. Jednak som sa o nej dočítala v mnohých článkoch a neskôr som sa sama presvedčila o jej účinkoch. Dnešný príspevok budem venovať dvom prírodným produktom:
1. Kivvi hydratačné telové mlieko pomaranč a vanilka
2. Kivvi telový peeling s brusnicami a hnedým cukrom

Tieto produkty mám zo sránky www.naturals.cz, ktorá predáva prírodné produkty rôznych značiek a medzi nimi som našla značku Kivvi- o ktorej som doposiaľ nepočula. Táto kozmetika pochádza z Lotyšska a všetky prípravky obsahujú olej zo semienok kiwi. Olej má antioxidačné účinky, pôsobí proti starnutiu, obnovuje kožné bunky a hydratuje pokožku. Neobsahuje alkohol, PABA, EDTA, parabeny a mnoho iných škodlivých látok. Taktiež majú u mňa veľké plus, že ich produkty nie sú testované na zvieratách. Vyrábajú sa v malých množstvách- čo sa odzrkadlí na ich čerstvosti a kvalite.



Hydratačné telové mlieko
Musím uznať, že všetká prírodná kozmetika, ktorú som používala, mala nádherné balenia. Výnimkou nie je ani 150ml balenie tohto hydratačného mlieka. Obal na mňa pôsobí jemne a čisto. 
Je proste krásne a ešte krajšie vonia. Pomaranč a vanilka. Milujem vône citrusov a tu je táto vôňa zjemnená vanilkou. Po nanesení mlieka mi ešte dlho vonia celé telo po pomarančoch.
Mlieko je bielej farby, má typickú konzistenciu telového mlieka, ľahko sa rozotiera a rýchlo vstrebáva.  Na pokožke nezanecháva mastný film. Pokožka je hydratovaná, jemná a spevnená. 
Obsahuje : aloe, nechtík, pupalkový olej, guaranu a kofeín. 
100% prírodné a 64% BIO. Mlieko je vhodné pre všetky typy pleti.




Telový peeling s brusnicami a hnedým cukrom
Opäť musím pochváliť balenie. Malá sklenená fľaša pripomínajúca sladký kompót brusiniek. Objem tohto malého kompotíka je 120 ml. 
Vôňa je sladká- brusnicová. Musím sa priznať, že som viackrát mala nutkanie ochutnať. ♥
Peeling je žlto hnedej farby. Obsahuje hnedý cukor, brusnice a rastlinné oleje. 
Drsné prvky (cukor) odstránili z mojej pleti odumreté bunky. Keď som peeling zmyla, moja pokožka bola trochu mastnejšia, ale rýchlo sa znormalizovala na jemnú a hladkú, bez nedokonalostí. Peeling pleť vyživil a hydratoval- je oveľa pružnejšia a žiarivejšia. 
100% prírodný a 86% BIO. Taktiež vhodný pre všetky typy pleti. Cena: 419 Kč. Nájdete ho TU.




Čo poviete na tieto produkty? Už dlhšie sa snažím chemickú kozmetiku nahradiť kozmetikou, ktorá neobsahuje ropné produkty, silikony, parafíny, parabeny... Pomaly sa mi to darí, ale nie vždy sa dá nahradiť všetko. 
Nikoja

16 komentárov:

  1. Měla jsem vzorečky od této značky a nejvíce mě zaujala tělová marmeláda, to bylo něco úžasného, určitě vyzkoušej :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) pozriem sa po tej marmeláde :))

      Odstrániť
  2. ten scrub vyzera ako na zjedenie niaky pusteny cukor:) kiwi som ešte neskušala ale niečo som už od nich videla na blogoch

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však, tak veľmi by som z neho ochutnala :D

      Odstrániť
  3. Ešte som o tom nikdy nepočula, ale body scrub vyzerá ozaj dobre. No zatiaľ, kým nespotrebujem všetky moje zásoby, môžem o ňom len snívať :D.

    Stronger2gether

    OdpovedaťOdstrániť
  4. o tom jsem ještě neslyšela, ale hodně mne to zaujalo, jdu kouknout na eshop!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak tá kozmetika ma naozaj zaujala, a hlavne ten peeling :) Krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ešte som o tejto značke nepočula, ale produkty vyzerajú zaujímavo;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno :) Aj mňa zaujali na prvý pohľad :)

      Odstrániť
  7. Značka vypadá zajímavě, ale taky jsem o ní ještě neslyšela :). V poslední době mě také více zajímají přírodní produkty.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten tělový peeling vypadá opravdu báječně :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)