Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Nákupy :)

piatok, 30. januára 2015

Nákupy :)

Ahojte :)
Nákupná mánia ma opäť pohltila. V dnešnom príspevku Vám ukážem, čo som si nedávno kúpila a čo mi robí v poslednom čase veľkú radosť. Nakupovanie u mňa trvá vždy niekoľko dní. Prvý deň pochodím jedno nákupné centrum, druhý deň druhé. A zvyšné dni nakupujem. Niekedy si nákup musím premyslieť a niekedy zas bezhlavo vyberám kreditku z peňaženky. Tak poďme sa pozrieť na moje úlovky:

Klobúk: Baťa
No nie je úžasný? Milujem vínovú farbu a tento klobúk som si hneď zamilovala. Hľadala som ho dosť dlho, ale už je doma!




Korzet: Lindex
Zamilovala som sa proste na prvý pohľad ♥ Malé prekvapko pre priateľa :)



Peňaženka: Stradivarius



Sukňa: Stradivarius



Spodné prádlo: Tezenis



Náhrdelník: Pull and Bear
Musím pochváliť balenie bižutérie- úžasné ♥



Kabát: New Yorker



Gumičky Invisi Bobble: kaderníctvo
O týchto gumičkách chystám recenziu- som z nich unesená ♥



Puzdro a fólie na mobil: eBay
Od priateľa som dostala mobil na Vianoce- a keďže som kazisvet, musela som si kúpiť všetko čo mu predĺži životnosť ♥



Kokosový olej: Babickinazahrada.sk
Chystám napísať veľký článok o kokosovom oleji, ktorý milujem! ♥



Rúž L'oréal Paris: Rossmann



Lak na nechty NYC: Rossmann



Kefka a pasta na zuby: Curaprox



PS4: ProGamingShop.sk
Doma sme si dopriali s bratom trochu zábavy, keď mu už PS3 nestačila :) 



Oleje: jannine.cz
Na blogoch som videla rôzne diskusie ohľadom týchto olejčekov, tak som sa rozhodla, že si ich zakúpim a presvedčím sa o nich na vlastnej koži. Samozrejme, o skúsenosti s nimi sa rada podelím v blízkej dobe.



Dermacol sprchový gél: Rossmann




Nákup pre celú rodinu: Manufaktura



Kabelka: Reserved



Darček pre ocka k narodeninám: NANU-NANA
Ešte vytlačiť rodinné fotky a myslím, že menšia časť darčeka pre tatina je hotová :) Ďalšiu ešte stále vymýšľam :)



Ako je to s Vami a nakupovaním? S mojím nákupom som spokojná,ale vždy sa však nájde niečo, čo nespustím z očí a musím si to kúpiť. 
Nikoja

16 komentárov:

  1. Ze začátku jsem si říkala - samé kytičky :) Ten kabát z New Yorkeru je moc hezký :)
    http://theoceansofme.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja práveže nemám veľa vecí s kvietkami a chcela som to napraviť :) Aj mne sa kabát veľmi páči :)

      Odstrániť
  2. To jsou krásné nákupy :). Jak máš ten rámeček Family, tak já jsem dostala od přítele Love. Curaprox kartáček taky používám, po pastě mrknu, nevěděla jsem, že mají i pastu. Jinak to oblečení, klobouček i kabelka se mi líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) Ja som tiež nevedela o paste :D ale tak je na to teraz akcia stále v telke :D tak som sa mrkla :)

      Odstrániť
  3. Úžasné nákupy,není snad věc, která by mě nezaujala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné, pekné, pekné! peňaženka vyzerá úžasne, keby si neobjednám skôr z postovnezdarma tak asi pôjdem kúpiť túto :D a možno nakoniec aj pôjdem, ešte uvidím :D už dlho zháňam takú peknú.. a korzet vyzerá tiež dobre, tiež by som chcela jedným niekedy potešiť priateľa :D aj tá sukňa je strašne krásna!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) Ja som za posledný mesiac kúpila asi 4 peňaženky :D:D dve z nich už sú roztrhané a táto sa držííí :D jedna bola malá na milión vecí, čo v nej mám :D

      Odstrániť
  5. Super nakupy, ten kloboucek je opravdu krasny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné nákupy :) Samé krásné věci

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na penazenke sa mi pačťi ta potlač ale keby bola menšia pekne zo zipsom a vedla na zapinanie a na bankovky to by bolo super tieto velke sa mi mocnepacia,,a spodne pradlo je pekne, inak a manufaktura balzam na pery som skusala trochu na pery a nepacil sami akisi mi prisiel horky a vadilo mi to

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne moja reč :D to som si hovorila, keď som ju išla kupovať menšia je krajšia :D kúpila som si ju, ale bola príliš malá na moje karty a hlúposti, ktoré musím mať pri sebe, takže som ju dala sestre a keďže potlač je krásna kúpila som si väčšiu :) A tiež nie je zlá :) už sa mi páči :)

      Odstrániť
  8. Užasný nákup, hlavně ta poslední věc - D.O.K.O.N.A.L.É ! :) líbí se mi i samotné písmenka, které vytvoří nápis :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)