Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Maličká a šikovná kabelka :)

štvrtok, 29. januára 2015

Maličká a šikovná kabelka :)

Ahojte :)

Každá žena je "závislá" na nejakej veci. Niektoré musia mať milióny kabeliek, iné  mnoho kozmetiky. Je mnoho vecí, ktoré dokážu ženy potešiť a stať sa ich malou mániou. Priznám sa, že ja nie som kabelkový maniak, ale táto malá kabelka- o ktorej dnes bude príspevok, ma veľmi potešila.


Mám ju zo stránky : www.postovnezdarma.cz. O tejto stránke ste už mohli počuť z iných blogov.
Ponúka rôzne vecičky za skvelé ceny a čo je super, poštovné je úplne zadarmo. "Vy platíte za tovar a my za poštovné" - takto im to píše na stránke a je to pravda. Ďalšou super vecou, ktorú môžete urobiť, je po kúpe nejakého produktu zanechať na stránke recenziu, za ktorú Vás odmenia. Na produkty máte 2 roky záruku a doba dodania je 15-40 dní. Trochu sa načakáte, ale oplatí sa to. Ak sa Vám tovar nepáči, môžete ho do 30 dní vrátiť. 





Túto koženkovú tašku cez rameno so srdiečkom nájdete TU. Môžete si vybrať z rôznych farieb. Mne sa najviac zapáčila čierna. Čiernou predsa nič nepokazím a dá sa skombinovať s hocičím. Je vyrobená z umelej kože a cena? -17,73€. Kabelka má výšku 15 cm a dlhá je 23 cm. Vyzerá byť maličká, ale zmestí sa do nej mnoho vecí. Vo vnútri má dve malé voľné priehradky a jednu na zips. Vzadu sa nachádza tiež jedna priehradka na zips. Má dlhé ramienko na odopínanie. Najviac sa mi páči srdiečkový detail na zapínanie. ♥




Ako sa Vám páči táto kabelka? Je maličká,ale myslím si, že je skvelá na prechádzky, kde Vám veľa netreba. Stačí mobil a peňaženka. 
Nikoja

16 komentárov:

  1. Kabelka je moc pěkná, tuhle velikost mám na procházky nejradši :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wooou krásna je Nikolka, takéto mam najradšej aj ja :-) Nezavadzia veľmi a je v nej všetko čo žena potrebuje, najdôležitejšia je aj tak kreditka :-)) Pozdravujem a prajem krásne dni.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Vám :) presne tak, keď je kreditka bude všetko :D Pozdravujem taktiež :)

      Odstrániť
  3. Je veľmi pekná. Ja však nosím výraznejšie farby. Túto by som nejak oživila :).
    Stronger2gether

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta je úžasná! Přesně nějakou takovou bych si přála si pořídit na jaro :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím prsty nech nájdeš tú pravú pre seba :)

      Odstrániť
  5. Malá kabelka je veľmi pekná, ale pre mňa bohužiaľ nestačí. S malým dieťaťom aby si človek bral so sebou batoh.o) Takže u mňa teraz bodujú skor veľkokapacitné - z čiste praktických dovodov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja by som to takto riešila ak by som mala bábätko :)

      Odstrániť
  6. Ta je roztomilá :)) Moc sluší a k tomu červenému kabátku je to největší pecka ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)