Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Krásna sada pilníkov :)

pondelok, 19. januára 2015

Krásna sada pilníkov :)

Ahojte!

Pilníky hrajú veľkú rolu v starostlivosti o nechty- a preto sa snažím používať tie najlepšie. Sklenené pilníky milujem a  myslím, že sa im nevyrovnajú žiadne iné. Slúžia skvele k tvarovaniu nechtov. Tento príspevok venujem tejto krásnej sade pilníkov, ktorú mám zo sránky www.pilniky-darky.cz. Táto sada však nie je obyčajná. Obsahuje tri sklenené pilníky, ktoré sú ručne ozdobené kamienkami Swarovski. Sú vyrobené zo špeciálneho skla, ktoré neobsahuje nežiadúce prvky a neabsorbuje baktérie. Majú certifikát o zdravotnej bezpečnosti a celoživotnú záruku na brusnú plochu. Nájdete ich TU. Môžete si vybrať rôznu farebnú kombináciu, no mne sa najviac páčila táto. Otanžová a žltá proste idú k sebe. 




V rámci spolupráce s touto stránkou som mala možnosť vyskúšať tieto krásne pilníky. Dostala som k nim darček- sklenenú škrabku na nohy v rovnakej farebnej kombinácii, čo ma veľmi potešilo a som im za to vďačná. Pilníky mám doma už pol roka- myslím, že je to dosť dlhá doba aby som Vám mohla poskytnúť pravdivé informácie. Po polroku používania sú tieto pilníky ako nové. Kvalita brúsnej plochy sa nezmenila- je taká ako na začiatku. Moje nechty si s týmito pilníkmi dokážem hravo spilníkovať do akéhokoľvek tvaru. Čo sa týka kamienkov Swarovski- za ten polrok mi neodpadol ani jeden a toho som sa naozaj bála. Pilníky sú ako nové a verím, že mi ešte dlho poslúžia. Cena: 299 Kč.


Sada obsahuje : Veľký pilník 195mm


Stredný pilník 135mm


Malý pilník 90mm


Sklenená škrabka na nohy- tento darček ma veľmi potešil ♥ Zaručí mi aby moje nohy boli zdravé a krásne tým, že odstráni stvrdnutú kožu bez poškodenia. Moje päty boli super hladké už po prvom použití. Taktiež si môžete aj túto škrabku vybrať v rôznych farbách. Cena: 135 Kč.


Táto sada pilníkov je takisto vhodná ako darček a myslím si, že poteší každú ženu. Sklenené pilníky patria k najšetrnejším nástrojom v starostlivosti o nechty. Tieto sú naozaj kvalitné a som s nimi veľmi spokojná. Môžem len odporučiť. Na stránke však môžete nájsť aj mnoho iných skvelých vecí. Stačí si ju prezrieť a určite sa Vám niečo zapáči, či to už poteší Vás alebo niekoho z Vašich blízkych.
Nikoja

10 komentárov:

  1. Ke skleněným pilníkům jsem se znovu vrátila a moje nehty už se tolik netřepí a jsou pevnější ;) asi na tom skle vážně něco bude :) škrabku na paty používám taktéž a je mnohem lepší než nějaké kovové struhadlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne nechty sú oveľa lepšie keď používam takýto druh pilníky a nestrihám si ich :)

      Odstrániť
  2. neviem čo som mala ja za skleny pilnik zo začiatku pekne obrusil a teraz už vobec, bol asi zabaleny spolu v niakom baleni so značkou wella pretože mal toto logo neviem presne lebo mi ho niekto daroval tak sklenym pilnikom akosi neverim:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je škoda, že máš takúto skúsenosť :) ja som ešte na zlý sklenený pilník nenatrafila :D

      Odstrániť
  3. Já zásaně ty skleněné vždycky rozbila, pilníků mám hromady, všude po kabelkách, pos tolech šílené, ale nemůžu si stěžovat :D jsem ráda, že aspoň nějaký vždy najdu:D
    Paulie´s Love & Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tieto veľa krát spadli a bála som sa, že sa rozbijú, ale našťastie sa to zatiaľ nestalo :D mne sa zas vždy rozbijú sklenené makeupy :)

      Odstrániť
  4. Pěkné pilníky :) Já mám doma jen takové ty obyčejné pěnové, skleněný jsem ještě nezkoušela
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ich vyskúšaj a uvidíš, že už nebudeš mať doma žiadny penový :)

      Odstrániť
  5. Jsem zvyklá na klasické papírové pilníky, ale nedávno jsem znovuobjevila můj skleněný. Musím říct, že se mi nehty méně třepí. Tyhle navíc vypadají tak krásně, že nejspíš neodolám <3
    High Heels & the City

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsou opravdu moc krásné :) Mám doma jeden skleněný, jinak používám ty pěnové a s oběma jsem spokojená :) Jediné, co moc nemusím, jsou ty kovové :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)