Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Dlho som sa neozvala ...

sobota, 17. januára 2015

Dlho som sa neozvala ...

Ahojte!
Nebojte sa nejdem sa ospravedlňovať- chcem sa len po dlhej dobe ohlásiť, že žijem. Už mám konečne po skúškach a chcem aby ste vedeli o všetkom, čo sa so mnou dialo počas mojej neprítomnosti. Posledný krát som sa ozvala 13.12.2014 a aj to bola nejaká recenzia, takže ste sa o mne zas nič nedozvedeli. Rozhodla som sa preto spraviť príspevok, ktorý bude rozdelený na niekoľko častí, kde sa dozviete niečo z každého rožka.




ŠKOLA
Moje verné čitateľky určite vedia, že študujem na lekárskej fakulte v Ostrave- odbor Všeobecné lekárstvo. Je to nová fakulta a počas jedného semestra, ktorý som tam zatiaľ strávila, môžem povedať, že som s ňou maximálne spokojná a už by som nemenila. Uvidíme čo bude ďalej. Nikdy som neverila, že ma bude škola tak baviť. Sú tam aj predmety, ktoré by nemuseli byť, ale aspoň si precvičím pamäť. Najviac ma baví anatómia. Najmenej jazyky- ja som nikdy nemala rada jazyky. Všetko zvládam, prešla som a užívam si prázdniny. Zatiaľ žiadne opraváky. Je pravda, že to je len prvý semester a ešte neviem , čo ma čaká ďalej- ale verím, že to bude dobre. Tu na vysokej škole som pochopila, že na skúškach to je hlavne o šťastí. Môžete sa učiť deň aj noc- ak Vám dá otázku, ktorú ste nikdy nepočuli, môžete ísť s plačom na opravný termín. Musím byť vďačná za každú známku akú mám- i keď zatiaľ najhoršia u mňa je B (chcela som A, ale už som pochopila, že to nie je stredná škola). Som tu šťastná a dúfam, že to tak ostane ďalších 11 semestrov :D :D :D





PRIATELIA
Na mojich starých priateľov som nezabudla a stretávame sa. Chodím do Bratislavy za kamoškami, kde spolu oslávime vydarený zápočet, skúšku alebo ideme nakupovať. Neprešiel deň aby som na nich nepomyslela. Takisto veľa skypujeme a rozprávame každodenné zážitky aby nám nebolo smutno. Na ozajstných priateľov proste nejde zabudnúť a ani to nikdy nechcem. A čo noví priatelia medici? Zo začiatku to vyzeralo zle. Neviem prečo som si držala odstup- akoby som nechcela nikým nahradiť starých priateľov. Nakoniec som si však našla pár ľudí, ktorí majú u mňa veľké plus. Je s nimi sranda a viem, že nenahradia tých starých- oni majú u mňa nové miesto. Som rada, že som spoznala takých ľudí a že to trápenie a učenie sa nezvládam sama. Chodíme na nákupy, pomáhame si v škole, varíme si a hlavne sa chodíme zabávať! Nie je to často, ale chodíme. Mám viac kamošov čechov ako slovákov. Slováci mi veľmi nesadli- buď sú veľmi slušní a nepochopia moje miestami úchylné žarty, potom na mňa pozerajú akoby som neviem čo bola alebo sú proste nudní, ktorí sa vždy chcú len učiť. Češi sú v Ostrave veľmi milí. Poradia kde čo je, dokonca Vás tam vezmú a je s nimi sranda- hlavne tie naše česko-slovenské preklady. Poviete, že chlapec je pekný, ale chudý- a už ste zlatokopka :D :D :D



PRIATEĽ
Sme stále spolu. Áno, aj napriek tomu, že ja študujem v Ostrave a on je v Bratislave. Na začiatku, keď som mu hovorila, že idem do Ostravy, s tým nesúhlasil. Vraj nebudeme často spolu a tak. A teraz? Chodím do Bratislavy častejšie ako kedysi. Ostrava-Bratislava je bližšie ako Snina- Bratislava. Tomáš už študuje 5. rok a čoskoro z neho bude pán Ing. Takže nebude problém si o rok-dva prenajať byt a bývať spolu v Ostrave. Myslím si, že diaľka nie je dôvodom na rozchody. Ak si veríte a máte sa radi, nič Vám nebude stáť v ceste. Myslím, že informatika a medicína dajú zabrať a na "milenky,milencov" nie je čas. :D :D :D



INTERNÁT
Ako ste mohli vidieť v príspevku na začiatku semestra, internát je veľmi pekný a som s ním spokojná. Izba je útulná, je tam dosť miesta na moje veci a stále tam mám poriadok- čo sa dosť divím, lebo som bola bordelárka prvého stupňa. Akurát sa mi nepáči, že si musím variť- už tam nie je mamka, čo sa mi postará o plné bruško. Nevarím si často (na internáte nemáme veľa možností), ale keď už si navarím, som sama zo seba prekvapená. Všetko ide po starom akurát už nemám spolubývajúcu... Nebudem to tu rozoberať, ale musím napísať, že som teraz oveľa šťastnejšia a radšej tam chodím. Už toľko neplačem za domovom, a preto, že tam musím byť s divnými ľuďmi. Som tam sama- lepšie sa mi učí a môžem si robiť čo chcem. V poslednej dobe však bývam u kamošky a spolu nám je super. Je sranda spoznať niekoho, pri ktorom máte pocit, že je akoby Vaša druhá sestra a poznáte ju len pár mesiacov.



JA
Ja som sa nezmenila. Stále mám hnedé vlasy modré oči. :D :D :D Tak dobre vlasy trochu podrástli a v hlave mám plno nových vedomostí :P Myslím, že inak som sa nezmenila- stále som rovnaká Nikoja... maximálne strelená. A hlavné je, že som konečne šťastná aj v Ostrave :)




BLOG
Chcem aby ste vedeli, že som na Vás nezabudla a že sa budem blogu teraz maximálne venovať. Ak chcete o mne vedieť viac- pridajte si ma na Instragrame, kde pridávam fotky kde som, čo robím a podobne. Už sa to budem snažiť konečne rozbehnúť všetko. Všimla som si, že sa Vás mnoho odhlásilo z čitateliek a ani sa nedivím, veď som tu nič nedávala. Som veľmi vďačná, Vám milé čitateľky, čo ste tu ostali a neprestali vo mňa veriť. ♥ ♥ ♥ P.S : Čoskoro pre Vás pripravím nejakú super súťaž :P A taktiež mám mnoho nových vecí, ktoré Vám neskôr ukážem. Máte sa na čo tešiť :)



DOMOV
Nič mi nenahradí domov a tým som si už 100% istá. Vždy som sa snažila utiecť z Ostravy, čo najskôr, aby som mohla byť doma. S mojou milovanou rodinou a aj s priateľmi, keď práve vtedy tiež boli doma. Niekedy som si priala byť od domu čo najďalej, ale zistila som, že ja nie som ten typ ľudí. Všade dobre, doma najlepšie!!!  Veľmi mi všetci chýbajú a hlavne tí najbližší- mamka, ocko, sestra, brat a môj milovaný psík Oliver. ♥ ♥ ♥ Nový semester mi začína 9.2.2015- takže mám kopec času si ich užiť :)



Myslím, že to by bolo na začiatok môjho návratu všetko. Ak by Vás niečo zaujímalo, o čom som sa ešte nevyjadrila- stačí napísať dole do komentára a ja sa v inom príspevku vyjadrím. Ďakujem, že Vás tu mám. Posielam pusinky. ♥ ♥ ♥
Nikoja

11 komentárov:

  1. veľmi pekny prispevok :* dúfam, že sa čoskoro vidíme :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Určite a teším sa na teba :*

      Odstrániť
  2. Moc pěkný článek :) Jojo na vysoké je to někdy hodně o štěstí :D. A je to super, že Vám to s přítelem pořád klape
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý článok. Tak a teraz hor sa do blogovania aby si nám to všetko pekne vynahradila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný článek ze života a o te univerzitě v Ostravě uvažujem, mela bych to kousek domů i bych se zpátky vrátila do města, kde jsem kdysi bydlela ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti odporúčam :)) Veľa ľudí by chcelo mať výšku skoro doma :) ja to tak bohužiaľ nemám :)

      Odstrániť
  5. Moc krásný článek :) A je skvělé jak to vše zvládáš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Amazing pics!!!
    Follow 4 follow?
    Keep smiling!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)