Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Stahovacie legíny Livia BasBleu :)

piatok, 28. novembra 2014

Stahovacie legíny Livia BasBleu :)

Ahojte!
Po dlhšom mlčaní Vám opäť prinášam recenziu na skvelé legíny Livia BasBleu, ktoré nájdete na stránke : www.nejleginy.cz


Dievčatá, určite budete so mnou súhlasiť ak poviem, že legíny sú príjemnejšie na nosenie ako nejaké džíny. Taktiež, v legínach nám skvele vidno naše krivky- bohužiaľ, aj tie, čo chceme zakryť :D :D. Preto som sa rozhodla vyskúšať tieto sťahovacie legíny, ktoré by mi zakryli to, čo by som svetu naozaj nechcela ukázať. Tak poďme sa spoločne pozrieť na to- ako mi legíny spevnili moje faldičky.






Keď som na legíny Livia BasBleu čakala, neverila som veľmi, že by mi mohli pomôcť. Nie som na tom až tak zle, ale predsa- nikto so sebou nie je spokojný. Vždy nájdete niečo, čo sa Vám nepáči. Legíny mi prišli v malej škatuľke a po rozbalení a oblečení som bola príjemne prekvapená. Vybrala som si veľkosť M- podľa tabuľky, ktorá je na stránke. Moja výška je 168 cm a myslím si, že mi sedia skvele- ako ušité na mňa. Musím povedať, že mi spevnili zadoček, stehná a taktiež aj brucho vďaka vyššiemu pásu. Nepresvitajú. Sú vyrobené z elastického materiálu, ktorý sa dobre prispôsobil môjmu telu. Sú v čiernej farbe takže sa môžu skombinovať s hocičím, čo nájdete vo Vašej skrini.  Materiál: Rayon 62%, Polyester 28%, Elasten 10%. 



Tak čo hovoríte na tieto legíny? Ja som veľmi rada, že som mala možnosť ich vyskúšať a podeliť sa s Vami o moje skúsenosti s nimi. Budem rada ak mi dole do komentárov napíšete, čo si o týchto sťahovacích legínach myslíte.
Nikoja

9 komentárov:

  1. Leginy su pekne, ja osobne milujem leginy všetkého druhu, cítim sa v nich lepšie ako v rifliach. No obula by som si k nim bud topánky s opätkami, alebo čižmy. Nizka obuv mi k leginam bohužial nesedi...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár a viem, že to nesedí :D len som prišla z internátu a tam som si nechala všetky iné topánky :/ domov chodím len na 2 dni- príde mi zbytočné si ťahať všetko so sebou :)

      Odstrániť
  2. Taky zbožňuju legíny jsou 100x pohodlnější než rifle :) Tyhle vypadají moc pěkně

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzeraju super, ale ty mas dost dobru postavu aj tak :) outfit je tiez velmi pekny ;)

    http://beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Leginy jsou fajn (pokud je nenosi prilis...prostorove vyrazne...slecny :)) a tyhle vypadaji opravdu skvele a moc ti slusi :) A pekne botky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako milo napísané :D :D som sa zasmiala :) ale máš pravdu a ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Ja legíny zbožňujem, najmä v zime, tieto by som určite rada vyskúšala :) Také tie obyčajné ma už akosi nebavia

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)