Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rimmel- laky na nechty Velvet Matte a Glitter Bomb :)

nedeľa, 30. novembra 2014

Rimmel- laky na nechty Velvet Matte a Glitter Bomb :)

Ahojko!
Prinášam recenziu na novinky od Rimmel London pre mesiac november. Páni- ten čas tak rýchlo letí. Rimmel si pre nás opäť pripravil limitovanú edíciu úžasných lakov, ktoré majú špeciálne efekty. Ja som si ich aj napriek negatívam zamilovala. Poďme sa teda na nich pozrieť.



Povedz zbohom vysokému lesku, zoznám sa so skutočne matnými nechtami. Rimmel London predstavuje novinku Velvet Matte, zamatovo matnú kolekciu pre nechty tých najluxusnejších odtieňov tejto sezóny. Jednoducho skvostne matný!


Nový lak Velvet Matte ma veľmi potešil. Milujem matné laky. Lesklé zloženie vo fľaštičke sa po nanesení laku na nechty rýchlo zmenilo na matný povrch. Táto kolekcia má 5 odtieňov. Pridaj svojim nechtom dekadentný červený nádych so Sumptuous Red 014. Nalaď ich na vlnu blues s tmavo kobaltovými tónmi Midnight Kiss 015. Zvýrazni ich moderným gothic štýlom s atramentovo čiernym odtieňom Matte-itude 017. Ja som dostala modrý lak Midnight Kiss 015. Fľaštička laku má krásny dizajn a na uzávere nechýba Rimmel korunka. Farba laku je úžasná a krásne matná. So štetčekom sa mi pracovalo trochu horšie a taktiež ma sklamala výdrž laku. Na nechtoch vydržal 1 a pol dňa. Lak kryje pekne v jednej vrstve a dlhšie mu trvá kým zaschne. Dávam 7/10 bodov. 


Túto sezónu sa blysni! Priprav sa zažiariť na party so svojimi super flitrovými nechtami. Rimmel London predstavuje Glitter Bomb, skvelý flitrový vrchný lak v 4 trblietavých odtieňoch. BOOM! Je to ako explózia trblietok na tvojich nechtoch! Prečo zdobiť len vianočný strom, keď môžeš mať nádherne ozdobené nechty aj na rukách?


Ďalším lakom, ktorý som dostala, bol lak Glitter Bomb- flitrovaný vrchný lak. Blysni sa na tanečnom parkete s odtieňom Disco Diva 019, sladko ružová a pastelová farbička pre nechty, ktoré akoby boli posiate kryštálmi. Pozri sa na luxusne vyzerajúcu striebornú žiaru Disco Fever 018. Nalaď sa na festivalovú vlnu s červenými a zelenými flitrami v odtieni Midnight Mistletoe 020. Šokuj s ružovými a modrými trblietkami odtieňa Bedazzle 021. Dostala som odtieň 018 Disco Fever. Fľaštička je krásna priesvitná s vysokým čiernym uzáverom, na ktorom je mnoho hviezdičiek. Tento lak sa dá hociako skombinovať a vydrží 3-4 dni. Množstvo trblietok na jeden náter je podľa mňa slušný- i keď mohlo by ich tam byť aj viac. :D Dávam 8/10 bodov.


Tak čo hovoríte? Tešíte sa už na tieto novinky od Rimmel-u? Ja som s nimi spokojná a lakomím sa na čierny matný lak! Dúfam, že budú v predaji už čoskoro. Prajem krásny deň.
Nikoja

9 komentárov:

  1. No po tom matnom laku sa pozriem, vyzerá úžasne ale skôr v červenej farbe:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné jsou, určitě se nějaký pořídím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten matný je skutočne perfektný :) mala by som sa po niečom takom popozerať, ešte som matné laky neskúšala :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekne si tie odtiene popísala! :) Ja sama som rozmýšľala o kúpe toho druhého. Čo sa tíka tej prvej edície tých matných lakov, ani som nevedela,že také sú?! :D Zatiaľ som ich v DM ani 101 drogérií nevidela ... Škoda hádam ich tam doplnia ten matný vyzerá byť úžasný :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekne si to napísala! :) Akoby bol každý odtieň laku vynimočny. To sa mi veľmi páčilo, inak ten prvý som doteraz nevidela. Nejak ich ešte v našich drogériách nemajú :/. Dúfam, že ho tam čo najskôr doplnia je perfektný! :O :D. Inak už aj na iných článkoch som si všimla že vieš veľmi pekne opísať hocijakú recenziu a tak som ťa rozhodne musela sledovať a zapojiť ťa do môjho LBA Tagu http://stellamellar.blogspot.sk/.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fakt to vyzera super ;)
    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Presne po týchto dvoch kúskoch som nedávno pokukovala :) super recenzia
    pozývam ťa na môj blog, na ktorom je práve nová recenzia kozmetiky Catrice vs. Essence
    www.finallysomefashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)