Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Ziaja- Sprej na chodidlá :)

piatok, 10. októbra 2014

Ziaja- Sprej na chodidlá :)

Ahojko!
Počas leta sme nosili rôzne druhy topánok, v ktorých sa nám potili nôžky. Niekomu sa nohy potia nadmerne, inému zas menej. Ja patrím našťastie k tým, ktorí s týmto nemajú veľké problémy. Ale občas sa mi stane, že sa mi nôžky v balerínkach trochu spotia. Je to nepríjemný pocit. Preto som rada za každý výrobok, ktorý zanechá moje nôžky svieže a suché. K takýmto výrobkom patrí aj Ziaja- protiplesňový sprej na chodidlá, ktorý Vaše nohy ochráni od plesní, baktérií a nepríjemného zápachu.





Obsahuje aktívne zložky: kyselina anízová, Sodium Levulinate. Používa sa 1-2 krát denne- nasprejovať na čisté a suché chodidlá a medzi prsty na nohách. Nakoniec nechať vstrebať a kľudne si obuť topánočky, ktoré chcete, bez obáv. Je dermatologicky a alergologický testovaný. Po prvom nastriekaní som nečakala kým sa sprej vstrebe- keď som prešla po podlahe bosá, nohy sa mi na ňu lepili. Na druhý krát som už dodržala všetky pokyny- nohy sa mi nelepili na podlahu, nepotili v balerínkach a navyše boli svieže. 



Používate v letných mesiacoch podobné spreje? Ziaja vyriešila pár problémov, aby sme sa už za naše nôžky nemuseli hanbiť. Som s týmto sprejom spokojná. Nohy sa nepotia, sú svieže a ochránené.
Nikoja

4 komentáre:

Ďakujem za pekný komentár :)