Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Vyhodnotenie Meninovej a narodeninovej GIVEAWAY !

sobota, 11. októbra 2014

Vyhodnotenie Meninovej a narodeninovej GIVEAWAY !

Ahojte!
Tak je to tu. Dnes mám narodeniny- pre mňa to znamená šťastný deň a pre niektorú z Vás takisto, pretože dnes je deň vyhodnotenia Meninovej a narodeninovej GIVEAWAY! Na začiatok sa Vám chcem všetkým poďakovať za blahoželania a za to, že ste mojimi vernými čitateľkami. Každý jeden nový čitateľ a komentár ma vie nesmierne potešiť. Aby som nezdržiavala, prejdem hneď na vyhodnotenie. Z celkového počtu komentárov- 120 som mohla vybrať len jeden, ktorý patril víťazke celej giveaway. 



Víťazku som vyberala pomocou RANDOM.ORG. Tadádádádááá a víťazkou sa stáva : Karolína Šimonová. Dúfam, že som ťa výhrou potešila. Prosím odpíš mi na email a výhra môže putovať za tebou.



A Vám ostatným dievčatám ďakujem, že ste sa zúčastnili. Nezúfajte, čoskoro pripravím novú giveaway ako odmenu pre Vás, že ste tu stále so mnou.
Nikoja

9 komentárov:

  1. Tak všechno nejkrásnější přeju :-* !! A vítězce gratuluju :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetko najlepšie ! :) + Gratulujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Víťazke gratulujem a tebe prajem všetko najlepšie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2014/10/my-work.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratuluji vítězce :) a Všechno nejlepší!

    http://tessi1362.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ešte raz ďakujem za blahoželania :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)