Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rosa Feminne Creme:)

štvrtok, 9. októbra 2014

Rosa Feminne Creme:)

Ahojte !
Ako sa máte? Počasie je čím ďalej, tým horšie a moja pokožka je suchšia a suchšia. Preto som sa rozhodla si zaobstarať krém Rosa Feminne Creme zo stránky www.eone.cz. Táto stránka ponúka kozmetiku, ktorá je vyrobená z najlepších rastlinných olejov ( väčšinou lisovaných za studena a v BIO kvalite ) a z najkvalitnejších esenciálnych olejov. Výroba prebieha v malých množstvách, vždy na základe objednávok zákazníkov- tým zaisťujú čerstvosť, čistotu a vysokú kvalitu výrobkov. Nepoužívajú žiadne ropné látky či syntetické farbivá. U mňa, ako u milovníčky zvierat, majú veľké plus, pretože ich výrobky nie sú testované na zvieratách. Veľmi milé bolo, keď som na ich stránke našla informáciu, že hlavnou ingredienciou ich kozmetiky je láska <3 Stránka je veľmi priehľadná- ľahko nájdete to, čo hľadáte. Či už je to kozmetika pre ženy, mužov a deti. Majú naozaj veľký výber produktov.





Ružový krém- 30 ml exkluzívny krém s ružovou silicou. Vyživuje, regeneruje a hydratuje. Je vhodný pre všetky typy pleti i vekovú kategóriu. Pravá ružová silica podporuje prirodzenú ženskosť, udržuje pleť mladistvú, pružnú, sviežu a žiariacu. Vďaka látkam obsiahnutým v BIO oleji z kukuričných klíčkov ( prírodný vitamín E a koenzým Q10) má výrazné antioxidačné vlastnosti- chráni pleť pred starnutím. Môžete použiť po vyčistení pleti ráno, večer alebo kedykoľvek počas dňa. 



Tento krém zabezpečil mojej pleti dôkladnú hydratáciu. Pleť bola už po prvom použití pružná a svieža.  Používala som ho kedykoľvek som potrebovala a on sa o pleť postaral presne tak, ako o ňom písali. Malé 30 ml balenie skrýva ružový krém, ktorý vonia fantasticky. Milujem vôňu najkrajších kvetov. Má krémovú konzistenciu, príjemne sa rozotiera a rýchlo vstrebáva. Myslím, že tento krém bude mať dlho miestečko v mojej kabelke- moja pokožka už nemusí trpieť- má svojho malého ochrancu.



Máte nejaké skúsenosti s podobným krémom? Taktiež Vás hnevá počasie, ktoré neustále vysušuje Vašu pleť? Ak máte nejaké zaujímavé typy a triky ako s tým bojujete, budem veľmi rada, keď sa so mnou podelíte o Vaše skúsenosti v komentároch.
Nikoja

11 komentárov:

  1. To počasie je hrozné, raz je zima raz teplo katastrofa...tento krém vidím prvýkrát a vyzerá naozaj dobre! ja používam krém od Loreal a pomáha proti vysušovaniu pleti, pomáha navyše aj proti vráskam takže ten môj si pochvalujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi niečo hovor :) Tak sa po nejakom kréme od Loeralu pozriem :)

      Odstrániť
  2. O značce slyším poprvé, jednou jsem měla krém z růží, myslím od Garnier a byl fajn :). No jak je podzim, tak mám tu pleť hnedka sušší
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež a som rada, že tento krém mi pomáha :)

      Odstrániť
  3. Naozaj vyzera veľmi dobre tak husto že určite super hydratuje, počasie je na nervy niekedy ani nehovor hlavne na nose sa mi robia šupinky ale neviem stym nič spraviť:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na nose mám šupinky tiež, ale tento krém mi pomohol. Taktiež sa mi robia suché šupinky na viečkach a pod nosom :)

      Odstrániť
  4. ten krém vyzerá úplne super :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá dobre možno si ho kúpim budem rada ak si pozrieš môj blog www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já pociťuju pnutí pleti až v zimě s mínusovými teplotami:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)