Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Kawar- čistiace mlieko :)

štvrtok, 30. októbra 2014

Kawar- čistiace mlieko :)

Ahojte!
Pre mnohé z nás je používanie make-upu na každodennom poriadku. Ráno vstaneme, prirobíme si novú "fasádu" a vyberieme sa do nového dňa. Samozrejme zveličila som to. Ja sama nepatrím k tým, ktoré na seba dávajú "tony" make-upu. Mám rada prirodzený vzhľad, ale aj ten treba večer pred spaním zotrieť, aby naša pleť netrpela. Práve preto som sa dnes rozhodla spraviť túto recenziu na čistiace mlieko Kawar, ktoré je určené na dôkladné hĺbkové čistenie pleti a na odstránenie make-upu. Tak sa pekne pozrime, čo si pre nás Kawar kozmetika pripravila.



Počuli ste už niečo o tomto mlieku? Ja sa priznám, že som o ňom nevedela do chvíle kým som nenarazila na stránku www.maxcare.sk. Ponúka rôznu kozmetiku od rôznych výrobcov. Je priehľadná a nájdete tu mnoho zaujímavých produktov, ktoré Vás zaujmú rovnako, ako toto mlieko zaujalo mňa.



Popis:
Toto mlieko obsahuje látky na zvlhčovanie pokožky a minerály z Mŕtveho mora, ktoré podporujú jemné čistenie pokožky až do hĺbky. Mlieko pleť nedráždi a nevysušuje, upokojuje ju, uchováva jej svieži vzhľad a prirodzenú rovnováhu, dôkladne a okamžite ju vyčistí a upokojí.  Zanecháva pocit dokonalej čistoty a sviežosti.
Použitie:
Používajte denne na očistenie tváre, krku a dekoltu. Na záver si dôkladne opláchnite tvár. Vhodné pre všetky typy pokožky.


Moja skúsenosť:
Toto mlieko som používala denne na odličovanie každodenného make-upu. Musím povedať že jeho odličovacia schopnosť bola celkom dobrá- musela som trošku dlhšie odličovať, ale nakoniec všetko zliezlo dole. Po odstráení make-upu bola moja pleť svieža a upokojená. Nepostrehla som žiadne vysušovanie ani podráždenie, čo sa mi niekedy pri iných odličovacích produktoch stávalo. Látky na zvlhčovanie pokožky z Mŕtveho mora fungovali skvele. Má príjemnú vôňu a redšiu konzistenciu- dobre sa s ním manipuluje. S týmto mliekom som spokojná a naozaj nie som sama. Niekedy mi ho ukradla aj mladšia sestra, ktorá ma zas úplne iný typ pokožky a taktiež bola spokojná. Takže je pravdou, že je vhodný pre všetk typy pleti. Obal mlieka je jednoduchý, ale zaujímavý a obsahuje 200 ml. Cena je 5,29€.


Aké odličovacie produkty používate Vy? Dúfam, že sa Vám táto recenzia páčila, keďže som už dlhšie nič na blog nepridávala. Toto mlieko odporúčam ak máte taktiež problémy s vysúšaním pleti ako ja. Nenechajte svoju pleť už viac trpeť. :D :D :D
Nikoja

1 komentár:

  1. O značce slyším poprvé :). Já teda make-up nepoužívám, ale mléko vypadá pěkně, zase super tip pro ty, co používají :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)