Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Imatrikulácia :)

štvrtok, 9. októbra 2014

Imatrikulácia :)

Ahojte :)
Ako sa máte? Ako už viete, mne sa škola začala už 8. septembra- takže som  v plnom prúde učenia a vedomosti sa mi sypú do mojej veľkej hlavy jedna radosť. Ale nie, je toho naozaj veľa a tak nemám veľa času na svoj milovaný blog :/ ALE! Po mesiaci som dnes doma a našla som si ho. Užívam si domov najviac ako viem a taktiež chcem napísať pár článkov na skvelé produkty a aj články o mojom živote. Tento článok bude o imatrikulácií. Všetko začalo ráno, keď sme museli vstávať. Nikomu sa nechcelo, no premohli sme sa. Naraňajkovali sme sa, obliekli, namaľovali a začesali. Môj účes bol veľmi jednoduchý. Rozplietla som si vrkoč a rozpustila vlasy. Boli krásne vlnité- teda, aspoň mne sa páčili. Cestou sme sa so spolubývajúcimi pofotili- nastúpili sme na zlú električku, boli sme asi príliš vzrušené z imatrikulácií. 



Podpísať prezenčku nebolo nikdy ľahšie- na takéto udalosti sa ide lepšie ako do školy. Zase sme hodili pár fotiek a utekali sme sa pozerať na študentov, ktorí dostávali diplomy.




Bolo zaujímavé vidieť študentov s diplomami- to ich šťastie v očiach- že niečo dokázali. Na chvíľu som si predstavovala takto aj seba- ako tam stojím, moji rodičia sú pyšní a ja som najšťastnejšia osoba v tej chvíli. Nebudem klamať, pri takomto pomyslení mi vypadla nejedna slzička, pretože viem, že to nebude ľahké. Medicína naozaj nie je ľahká. Ale budem sa snažiť zo všetkých síl, a hlavne, aby som sa nezbláznila.


Po skončení  imatrikulácií som sa opäť vybrala na internát. Tie štyri steny sú pre mňa hrozné. Nie je to ako doma- vybehneš na záhradu alebo sa prejdeš po dome. Nezostalo nám nič- len sa pekne učiť a dať si so Zuzkou a Anatómiou "trojku". 
Nikoja

9 komentárov:

  1. Krásne slečny ale tie tvoje šaty tam jednoducho vynikli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fúha, vybrala si sa ťažkou cestou, ale držím ti palce :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc vám to všem slušelo :) Opravdu krásné šaty a přeju hodně štěstí v studiu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prekrásne šaty :) ja sa chystám tiež na medicínu takže tieto príspevky ma buď pripravia alebo odradia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja budem rada, keď sa neodradíš :) Ja som na medicíne spokojná- len sa sťažujem že mám málo voľného času. Ale inak je to v pohode :)

      Odstrániť
  5. Moc Vám to sluší a ty šaty na Tobě vypadají fakt úžasně! :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)