Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Satkylevne.cz :)

pondelok, 13. októbra 2014

Satkylevne.cz :)

Ahojte :)
Aj keď ma slniečko teší svojimi poslednými lúčmi, som zdeptaná tým, čo príde po týchto dňoch. Zima? Brrrr. Preto sa každá jedna z nás musí vybaviť čo najlepšie na chladnejšie počasie. Som rada, že som natrafila na stránku www.satkylevne.cz, s ktorou som mala možnosť spolupracovať. Táto stránka ponúka rôzne veci- predovšetkým šatky na krk. Nájdete tu viac než 900 dámskych a pánskych šatiek : šatky do vlasov, šatky tunel, rovné šatky a mnoho ďalších kvalitných šatiek z bavlny, hodvábu a viskózy materiálu. Stránka je veľmi prehľadná- vybrať si svoju vysnívanú nebude žiadny problém. Sú expedované už hneď po objednávke, takže ich budete mať doma čo najskôr. Poškodený tovar môžete vrátiť- je to samozrejmosťou. Poďme si teda ukázať, aké šatky som si vybrala.



Šatky mi prišli v malej krabičke a keď som ju otvorila- potešili ma šatky v malých vrecúškach.  Vyzeralo to veľmi milo. Bola som veľmi zvedavá, ako vyzerajú šatky na živo- a nebola som sklamaná. 


Mám rada farebné veci a v tom spočíval môj výber. Prvou šatkou je XL jednofarebná šatka "roura" 5620. Tá farba ma proste zaujala. Je zo 100% viskózy, vzdušná, hrejivá a vhodná na všetky 4 ročné obdobia. Myslím si, že je skvelým doplnkom, ktorý oživí outfit. Aj Vám sa páčia farebné šatky, alebo skôr preferujete neutrálne farby?


Druhou šatkou je v podstate taká istá šatka : XL jednofarebná šatka "roura" 5623 , ktorá je len v inej farbe. Takisto vhodná pre všetky 4 ročné obdobia. Na dotyk sú tieto šatky veľmi príjemné. 



Treťou a zároveň poslednou šatkou z tejto stránky je Elastická šatka jednofarebná 515, ktorá je vyrobená zo 100% polyesteru. Je vzdušná, hrejivá a ideálna taktiež pre všetky 4 ročné obdobia. Na dotyk je iná ako tie predošlé, ale taktiež príjemná. Jednoduchá a v peknej farbe.


Šatky sú naozaj dobrej kvality a veľmi ma potešili. Aj sestre sa veľmi páčia, tak si ich budeme striedať- veď čo neurobím pre mladšiu sestričku. Sú príjemné na dotyk a nosím ich rada. Čo hovoríte na tieto šatky Vy? Aké farby šatiek preferujete Vy?
Nikoja

26 komentárov:

  1. Ja osobne šatky milujem, prežiaria obyčajné čierne tričko alebo svetrík :) tá mentolová je nádherná

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten první je úžasný :O
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vybrala sis nádherné barvy, ty první 2 jsou teda fakt luxusní kousky a přišly krásně zabalené :). Já mám teď nejoblíbenější fialový, ale je mi jedno, jaké mám barvy :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechny vypadají pěkně :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zabalené boli veľmi pekne :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zaujalo ma pekné balenie a najviac sa mi páči 1 šatka :) Ako si s nimi nadviazala spoluprácu ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jé ten první šátek je super :)
    Mě taky teď přišla šála a je skvělá ! :) http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/2014/10/small-new-in.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak ty jsou nádherné :) Já si chci pořídit tunelový šátek a co nejvíce teplý na zimu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. šatky su celkovo pekne pači sa mi na ostatnych ale sama ich nenosim pride mi to zbytočne, ked si to potrebujem dať dole a kam ju uložiť do tašky sa nezmesti na stole ju zabudnem alebo kdesi radšej si kupim bundu s vyššim golierom a je to:)) a cez jar leto by som sa asi roztopila ich mat na krku:)inač su krasne hlavne ta prva moja farba ale na zimu by som si ju možno predsa vedela predstaviť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. První dva šátky jsou naprosto úžasné!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. všetky pekne oživia outfit a teraz sa skutočne hodia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pekne barvy:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Začínám přemýšlet, že bych si nějaký teplejší objednala :)) ještě uvidím podle zítřejšího haulu :D
    http://allys-cook.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja mam tiez strasne rada satky!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher na nakup! Tu:http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)