Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Ziaja- kozie mlieko- telové mlieko :)

streda, 3. septembra 2014

Ziaja- kozie mlieko- telové mlieko :)

Mé é éé é! :D ( Ahojte! )
Nebojte sa nebudem tu mekať celý príspevok. To by teda vyzeralo. :D Dnes som sa rozhodla Vám napísať druhý príspevok o produkte od Ziaja. Bude to recenzia na  Kozie mlieko- telové mlieko, ktoré je určené pre suchú a normálnu pokožku- čo ma dosť potešilo- práve takúto pokožku mám. 



Obal produktu má zas krásny dizajn- jednoducý, biely. Veľmi sa mi páči tá malá kozička, ktorá mi pripomína detstvo. Keď som bola malá nemohla som piť kravské mlieko, lebo by som sa hneď vyhádzala. Tak mamka zaobstarala kozu. Volala sa Líza. Celé detstvo som pila kozie mlieko- preto mám zdravé kosti a zuby- celkovo som zdravá. Musím vzdať kozám poklonu. A som veľmi rada, že mám možnosť vyskúšať kozmetiku, ktorá využíva kozie mlieko. Balenie má 400 ml- môžem sa hydratovať koľko chcem. Nechýba ani obľúbená uzatvárateľná pumpička. 



Čo sa týka telového mlieko, tak je biele hustej konzistencie. Dobre sa rozotiera a rýchlo sa vstrebáva. Príjemné chladí. Po nanesení bola moja pokožka hydratovaná a jemná počas celého dňa. Na pokožke nezanecháva mastný film. Obsahuje komplex aktívnych látok kozieho mlieka bohatý na proteíny, organické kyseliny, lipidy a vitamíny A a D. Omladzuje pokožku- oneskoruje procesy starnutia, nedráždi ju- nevyvoláva alergické reakcie. Vonia príjemne ako detský púder. Zhrnutie:

Klady: konzistencia, vôňa, veľkosť balenia, cena, výdrž hydratácie
Zápory: žiadne



Ako sa staráte o Vašu pokožku teraz, keď prichádza zima, Vy? Momentálne používam toto mlieko a je veľmi dobré. Pokožka je hydratovaná a navoňaná príjemnou vôňou. Som opäť spokojná. 
Nikola

8 komentárov:

  1. tak ja mám doma zásoby telových mliek snáď na každý deň v mesiaci iné. Možno aj viac. Preto sa to snažím striedať. Takže nemám žiadnu stálicu, ktorú by som používala. :) Takmer každý deň je to niečo iné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O těch kozích produktech od Ziaja pořád slyším samou chválu. Já sice ještě nic nezkoušela, ae mamka si nemůže vynachválit ten jejich noční krém:) Takže asi fakt budou super:)

    Instantní krása♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na nočný krém som počula tiež samé chvály :)

      Odstrániť
  3. Z takových pozitivních recenzí na Ziaju budu muset udělat nějaký nákup :). Obal s kozou je super :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohle vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ziaju som zazrela aj vkauflande ale zatial som nemala od nej nič no uvidime:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)