Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Výživný šampón na suché vlasy :)

piatok, 19. septembra 2014

Výživný šampón na suché vlasy :)

Ahojte kočky :)
V prvom rade Vás chcem všetky pozdraviť a povedať Vám, že už to zvládam v pohode na internáte- nie je mi už tak smutno. Našla som si čas na blog ( dnes som sa učila dlho anatómiu ), tak pridávam recenziu na skvelý šampón, ktorý sa stará o moje vlásky aj tu v Ostrave. Je to šampón zo stránky www.kallosshop.sk. Nájdete ho TU



Popis na obale : Šampón je vhodný na suché , lámavé vlasy. Obsahuje pšeničný proteín, provitamín B-5. Vďaka týmto zložkám sa vlas šetrne čistí,vitalizuje a posilňuje sa jeho stavba. Šampón je hodný na každodenné použitie.




Zaujal ma najviac jeho obal- taký biely jednoduchý a pekný. Taktiež ma prekvapila uzatvárateľná pumpička, ktorá je u mňa obľúbená a navyše, takýto šampón s pumpičkou som ešte nemala. Musím však povedať, že obaly šampónov bez pumpičiek mi vyhovovali viac. Ja si trepem veľa šampónu na hlavu a napumpovať si také množstvo s touto malou pumpičkou je pre mňa veľmi zdĺhavé. Nakoniec som vďaka tejto malej pomôcke zistila, že stačí aj menšie množstvo a vlasy sú zdravšie. Čo sa týka samotného šampónu, tak už hneď po prvom použití som cítila, že moje vlasy sú pevnejšie a po pravidelnom používaní sú naozaj silnejšie a vyzerajú zdravo. Ďalším plus je cena- 1,69€, krásna vôňa a veľkosť balenia- 500 ml.  Som šťastná, že som natrafila na tento šampón. Naozaj oživil moje suché a lámavé vlasy. Dávam 10/10 bodov. (Fotené na posteli mojej spolubývajúcej. :D )



Skúšali ste už nejaké posilňujúce šampóny? Budem rada ak sa so mnou podelíte o svoje skúsenosti. Čo hovoríte na tento šampón?
Nikola

8 komentárov:

  1. Šampon má fakt pěkně balení a je super, že Ti pomohl :). Na fotce Ti to moc sluší. Já si vždycky kupuju šampony na suché a lámavé vlasy, ale zatím jsem ještě nenašla úžasný produkt, který bych mohla doporučit :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja sa zas polámaných končekov asi nikdy nezbavím :) Ale vlasy sú naozaj pevnejšie ako to sľúbili na balení :)

      Odstrániť
  2. Tá cena ma dostala...ja som čakala tak 5€ :D .... vyzerá moc dobre, pozriem sa po ňom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja šampóny často striedam a väčšinou používam tie na ochranu farby. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ochranu farby tu mám tiež nejaké šampóny :) Ale nejak nefungujú :D:D:D

      Odstrániť
  4. Pozývam Vás na môj blog o kráse, móde a o mojom živote !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Při tom úžasném obale bych mu asi odpustila i kdyby nebyl tak dobrý jak píšeš :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)