Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Skrášlim si izbu hodinkami :)

štvrtok, 4. septembra 2014

Skrášlim si izbu hodinkami :)

Ahojte :)
O pár dní odchádzam do Ostravy- učiť sa. Áno, tak skoro. Začínam 8. septembra. :( Čo už, tak som si proste vybrala. Rozmýšľala som, ako si zariadim ( prispôsobím ) izbu na internáte. Chcela som niečo, čo mi bude pripomínať domov. Takže si z domu odnesiem mnoho vecí a jednou z nich budú aj tieto krásne nástenné hodinky zo stránky www.decobyt.sk. Na tejto stránke nájdete rôzne bytové doplnky, vďaka ktorým bude Váš domov krajší a útulnejší. Našla som na nej mnoho krásnych vecí, ktoré ma hneď na prvý pohľad zaujali. Najviac sa mi však zapáčili tieto hodinky s nádherným vzorom. Dream sweet dream. :)



Hodinky mi došli v poriadku. Boli zabalené v krabičke, takže boli chránené proti poškodeniu. Sú vyrobené z drevovláknitej dosky a fungujú na tužkovú baterku, ktorú som si zaobstarala sama. Potrebovala som tú hrubšiu a doma sme mali len tenké. Hneď po správnom nasadení baterky som jednoducho kolieskom nastavila čas a zavesila ich na stenu. Počula som slabé ťuk ťuk, ktoré ma určite nebude počas spania vyrušovať. Fungujú naozaj ako majú, takže som veľmi spokojná. Myslím, že sa na ne budem často pozerať- nie len kvôli času, ale hlavne kvôli tomu krásnemu vzoru. Dúfam teda, že už nebudem toľko meškať. :D :D :D 



Poznáte túto stránku? Páčia sa Vám tieto hodinky? Keďže sa blíži zima a s ňou sa pomaly blížia naše obľúbené Vianoce, nájdete na stránke aj vianočné dekorácie a umelé vianočné stromčeky. Viem, že je ešte skoro- veď je tu ešte len jeseň, ale myšlienka na Vianoce nezaškodí nikomu.
Nikola

12 komentárov:

  1. Krásne hodiny, len dúfam, že sa ti tam hodia. :) Určite nám potom ukáž svoju izbu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam, že sa hodia :), internátnu izbu určite ukážem :)

      Odstrániť
  2. Stránku jsem ještě nikdy nenavštívila. Hodiny sis vybrala moc krásný :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bože můj nádherné hodiny mám v tomhle stylu ty normální kulaté s levandulí a dnes jsem taky jedny kupovala jako dárek .. Jsou opravdu skvělé ! Věci v tomhle stylu mám moc ráda :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa takýto štýl veľmi páči :)

      Odstrániť
  4. mne by sa do bytiku nehodili ale su krasne :)

    Pozyvam na koncoletnu SKIN IN BLOSSOM giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, Ostrava je kousek, doufám, že se ti tam bude líbit. Ta stránka decobyt.sk je úžasná, něco podobného v ČR myslím si, že bude taky, ale zatím jsem na to nenarazila. Ty nástěnné hodinky jsou úžasné, sama o sobě zbožňuju tenhle provensálský a starofrancouzský styl nábytku a doplňků, kdybych jen mohla, zařídím si tak celý dům, určitě ti ty nástěnné hodiny internát zkrášlí! :-) Dej sem pak když tak fotku, jsem moc zvědavá. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi sa mi tam páči, len teraz je to ťažké pre mňa odísť tak ďaleko :/ Jané internáty máme pekné uvidím či sa mi tam hodia ak nie aj tam tu pridám fotky internátu :)

      Odstrániť
  6. Jé, já jsem z Ostravy :-D Tak ať se ti u nás líbí. :-) Taky si plánuji pořídit hodiny do pokoje. :-)

    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)