Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Šaty, ktoré lákajú pozornosť :)

pondelok, 15. septembra 2014

Šaty, ktoré lákajú pozornosť :)

Ahojte :)
Viem, s počasím to nie je nič moc- to si uvedomujem, ale chcela by som Vám aj napriek tomu ukázať krásne šaty, ktoré mám zo stránky www.rosewholesale.com. Ak ešte nepoznáte túto stránku, tak by som Vám rada niečo o nej napísala. Stránka ponúka krásne šaty, kabelky a celkovo veľa doplnkov. Naozaj, nájdete tu toho mnoho a naviac- je tu mnoho zliav. Je veľmi priehľadná, takže prehľadávanie vecí je jednoduché a to nehovorím o samotnom nákupe. Rýchle a jednoduché. Čo sa týka výberu vecí, tak sa tam mrknite. Krásne kúsky všade, proste nevedela som, čo si mám vybrať. Nakoniec som sa rozhodla pre šaty- Floral
Jacquard Design Sleeveless Round Collar Wide Hem Dress For Women. Nájdete ich TU





Bola som nadšená už len z obrázka a naozaj som nečakala, že budú také nádherné aj na živo. Podľa mňa sú také sviatočejšie a tá farba sa mi veľmi páči. Som zamilovaná do modrej farby, to ste si mohli všimnúť už v príspevku o mojej stužkovej alebo v iných príspevkoch, kde som mala oblečené rovnako farebné šaty, len iného strihu. Mala som ich na sebe len raz- to v kostole, keď bolo teplejšie. A požičiala som ich aj sestre na prvý deň do školy. Každý jej šaty chválil a v obchodoch ju zastavovali cudzí ľudia a vraveli jej, že má krásne šaty. Ja som sa len usmievkala ( predsa sú len a len moje :P ) Naozaj žiarila na ďaleko a každý sa za ňou obracal.




Kvôli tomuto príspevku som si ich obliekla aj v takomto nedobrom počasí. Nedalo mi neukázať Vám ich. Poštovné zistíte, keď si produkt dáte do košíka a vyberiete krajinu, kde majú byť šaty doručené. Ja som sa zmestila do 25 dolárov. Šaty prišli do mesiaca. Boli veľmi dobre zabalené aby sa im nič nemohlo stať. Sú naozaj krásne. 




Čo hovoríte na tieto šaty? Ja som z nich naozaj unesená. Teším sa, na leto, keď si ich budem môcť zas obliecť. Objednali ste si už niečo z tejto stránky? Myslíte, že by som si šaty mohla vziať na imatrikuláciu?
Nikoja

18 komentárov:

  1. Sú krásne, si naozaj ako porcelánová bábika :) Má ich tuším aj Peťa z PLH, svedčia každej ako vidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné šaty:)
    Tebe moc pristanú.
    http://theworldbycornelia.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šaty vypadají vážně skvělě, moc Ti sluší :) a stránku znám, jen jsem se zatím neodvážila objednávat si zboží ze zahraničních eshopů, těžko říct proč :-D Snad jednou! franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadáš jako panenka :-) Moc ti sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeeeeej krásna, veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie sú nádherné! :) Idem sa hneď pozrieť na stránku a normálne uvažujem že si ich tiež objednám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsou moc krásné! :) Chystám se nějaké takové si objednat

    OdpovedaťOdstrániť
  8. velmi su peknee,,som rada že si ich ukazalaaj na sebe vyzeraju o vela lepšie na postave:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadají božsky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. V poslední době se mi hrozně líbí bílo modrá kombinace a šaty vypadají moc pěkně. Jen teda hrozně moc věcí z e-shopu mají na ebay za poloviční cenu a s poštovným zdarma.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Šaty jsou krásné a ty vypadáš úžasně! Na imatrikulaci si myslím, že se hodí, budeš kočka :)
    VERU-LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vypadají skvěle, hrozně Ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. wau, nádherné, dokonca sa mi zdá, že som ich videla na nejakej zahraničnej youtuberke, aj možno nie presne tieto tak podobné určite :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. sú naozaj krásnučké! a nesmierne ti pristanú! ach :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ty jsou nádherné!!! Připomínají mi celkem typické česko-slovenské vzory, takové příjemné retro. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)