Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Internát :)

utorok, 9. septembra 2014

Internát :)

Ahojte!
Hneď na začiatku Vám napíšem, že na intráku v Ostrave to je skvelé. Vybrala som si STANDARD ubytovanie, čo je pekný stred. Bývame na treťom poschodí- výťahy sú tu nové, takže cesta hore trvá pár sekúnd. Škoda- chcela som sa povoziť viac- doma výťah nemáme :D :D :D :D - bývame totižto v dome. Ale nie, je to tu super. Kuchynku máme úplne blízko pri izbe. Jediné, čo sa mi nepáči, sú dvere. Pri otváraní ich treba tak silno tlačiť, že to robíme telom-akoby sme ich chceli vylámať- hrozné a komické. Keď "otvoríme" dvere- hodilo by sa viac vyvalíme, sme v chodbičke, kde je kúpelka a záchod- skromné, ale bude to dobre. Izby sú super- keď porovnáme slovenské internáty- tak toto tu je luxus. Žiadna pleseň- ale krásne biele steny, plastové okná, koberec, nové skrine, poličky, stolíky a postele. Obliečky na periny som si zobrala z domu, no keď som uvidela tie krásne zelené, čo nám tu dali, odložila som si ich do skrine. Samozrejme, niektoré internáty na Slovensku sú super, ale zas, musíte si ich aj fajne zacvakať. Tieto sú za cenu okolo 88 eur. A nakoniec na stolíkoch máme lampičky s nálepkou IKEA :D No to by bolo asi všetko ohľadom zariadenia.










Ďalej by som chcela napísať o spolubývajúcich. Na izbe som so svojou spolužiačkou zo strednej, takže to mám skvelé. Na strednej som si rozumela s každým- Zuzana nebola výnimkou. Vyšlo mi to takto super. V druhej izbe sú dve dievčatá zo Spišskej Novej Vsi. Jedna z nich tu bola skôr ako my- s ňou vychádzame úplne super. Pekná v pohode baba. Tá druhá prišla pre pár hodinami, takže ju nepoznám tak dobre. Je taká, že sa veľmi nestará, čo hovoríme- uvidíme no. ( My tri totižto stresujeme, aký spoj zajtra pôjde a ona nás ani nepočúva- je jej to asi jedno. ) So spolubyvajúcimi je to zatiaľ v pohode. Najlepšie je, že všetky sme prváčky na Všeobecnom lekárstve. :D :D :D


Hrozne dlho mi trvalo, kým som sa vybalila. Zobrala som si veľký kufor a veľkú cestovnú tašku- aj to bolo málo. Vybaľovala som sa na trikrát- unavujúce. Mám tu kopec kozmetiky ( asi najviac zo všetkých ) a oblečenia. Zobrala som si tu aj darček od kamošky a fotky. Ešte potom fotky prinesiem- balila som sa narýchlo. Zuzka doniesla dokonca žehličku- hahaha, každého pobavila. Ja som si doniesla ( na priateľov príkaz ) plyšové srdiečko, ktoré som od neho dostala ako darček. Zuzka ma svoj penicilín od kamošiek. :D A tu je naša provizórna sušenie prádla.


Lúčenie bolo smutné. Plakala som ako malá a začala som viac, keď so videla mamine a ocove slzy. Moje zlatíčka. Uplakanú ma tak stretla kamoška zo zápisu- musela som s tým ihneď prestať-trapaňa som. Potom to už bolo v pohode a pekne si tu takto bývame.
Nikola 

17 komentárov:

  1. Pekná izba, škoda, že si nepofotila viac. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už bolo zlé svetlo :) Nabudúce, keď bude čas.... medicína je medicína proste :/

      Odstrániť
  2. Vždycky jsem chtěla na intr, věřím, že loučení muselo být těžké ale jistě tě čekají skvělé zážitky! A já v Ostravě bydlím! :-D franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja napríklad by som ho už nechcela :) No neviem, čo poviem za týždeň dva... ale teraz je mi hrozne smutno :) a vždy keď nad tým uvažujem tak až plačem :/ :)))

      Odstrániť
  3. Vyzerá to tam naozaj dobre, tak nech sa vám tam pekne býva. :-) A keďže som zo Spišskej Novej Vsi, tak zdravím dievčatá :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a ako ste na tom s priateľom ? :)
    zaujímalo by ma to preto, lebo aj ja sa chystám na takú dlhšiu cestu preč od neho a rada by som vedela na čo sa mám pripraviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S priateľom som začala chodiť pred 4-mi rokmi tak, že ja som bola v Snine ( úplný východ ) a on v Bratislave úplne na západe :D Sme akosi zvyknutí :) Hlavné je, že si musíme dôverovť a navzájom sa podporovať :D Teraz som v jeho byte :D Mám to len 3 hodiny vlakom :D:D Domov by som išla asi viac ako 8 :D:D:D

      Odstrániť
  5. Musím říct, že Tvoje koleje vypadají pěkně :). První rok na VŠ jsem byla taky na koleji, ale naše vybavení bylo příšerné, železné postele, stůl, židle a skříň 200 let starý :D. Já jsem první půlrok pořád tam brečela :D :D. i když si pobrečím i teď někdy, jak mě je smutno
    2. rok už jsem se přestěhovala k holkám na byt a je to o 100 % lepší :) a tento rok budu taky na tom samém bytě :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja plánujem ísť na byt s priateľom na budúci rok :) Zatiaľ len plačem, všetko mi chýba :) uvidíme, či nám to výjde :)

      Odstrániť
  6. Jéé..tak to zdravím do Ostravy:)) Je to asi 20 minut cesty od města, kde bydlím já, takže jsem v Ostravě téměř pořád:))
    Užij si to tam. Snad se ti tam bude líbit:))

    Instantní krása♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Páči sa mi tam :) Ale strašne mi všetko chýba- domov, priateľ, pes, kamaráti a asi všetko :( dúfam, že to prejde :)

      Odstrániť
  7. Ja nebývam na intráku ale v dome kde sme 3 na izbe a tiež spravím tento článok, rada pozerám fotky zo súkromia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, rada sa pozriem aj na tvoje bývanie :)

      Odstrániť
  8. keby nenapišeš že je to na internate tak si myslim že je to doma, fakt vyzera že sa tam o to staraju, čo sa neda povedať o niektorých inych internatoch, nech sa vam dari hlavne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak ať to v klidu zvládáš :-) A ať se ti tu líbí, taky jsem z Ostravy :-D

    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)