Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Ziaja- Intimate Creamy Wash :)

streda, 27. augusta 2014

Ziaja- Intimate Creamy Wash :)

Ahojte dievčence :)
Kozmetiku značky Ziaja určite poznáte z iných blogov. Taktiež ste si určite všimli, že každý, kto o nej písal, si ju pochvaľuje. Ja som vždy chcela niečo od Ziaja vyskúšať a vôbec sa mi ani nesnívalo, že raz s ňou budem spolupracovať. Na začiatok - "naštartovanie spolupráce"- som dostala 3 produkty tejto značky. O jednom z nich bude práve tento článok. Tieto produkty už mám doma dlhšie a píšem recenziu po niekoľkých týždňoch. To preto, aby som ich dôkladne vyskúšala.


Prvá recenzia teda bude o Ochrannom krémovom géle na intímnu hygienu s kyselinou mliečnou. Samozrejme, aj takéto články patria k nášmu životu- k životu dievčat, ktoré sa o seba musia starať. Musia preto, pretože ak by sme sa nestarali, mali by sme problémy- a tie sú strašne nepríjemné. Poznám mnoho dievčat, ktoré intímnu hygienu zanedbávajú, umývajú sa obyčajným mydlom a potom sa šťažujú. Už ani neviem odkedy intímne mydlá používam ja a za ten čas som mala možnosť vyskúšať produkty na intímnu hygienu troch značiek. Musím povedať, že tento od Ziaja mi sadol najlepšie.



Tento krém má prírodné antibakteriálne vlastnosti. Obnovuje a udržiava fyziologické pH v intímnych miestach. Jemne čistí a poskytuje dlhotrvajúci pocit sviežosti. Hneď po prvom použitý som sa cítila skvele. A tento pocit mi vydržal naozaj dlho. Veľmi ma prekvapilo 500 ml balenie s praktickou uzatvárateľnou pumpičkou a jednoduchým dizajnom, ktorý sa mi páči. Má mydlovo- krémovú konzistenciu, príjemne sa nanáša a nedráždi pokožku. Na každodenné používanie stačí malé množstvo, čiže tento gél Vám vydrží dlho dlho. Tak aby som to zhrnula na klady a zápory:

Klady: rýchly účinok,stačí malé množstvo, príjemná vôňa, dlhý pocit sviežosti a čistoty, veľké balenie, pumpička, cena
Zápory: žiadne 


Používate aj Vy nejaké intímne mydlo a ste s ním spokojné? Budem rada ak sa so mnou podelíte o Vaše skúsenosti dole do komentárov. Ziaja nesklamala ani mňa, naopak, všetko to, čo som o nej čítala je pravda. Aké skúsenosti s touto značkou máte Vy?
Nikoja

10 komentárov:

  1. Znacky Ziaja je plna blogosfera. Zrejme pochopili, ze ak daju blogerkam par ,,flasticiek" spravia im reklamu skoro zadarmo. Tak expandovala aj Bioderma a dalsie znacky.


    Kaviaren-u-macky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Intimní gely zatím nepoužívám, ale delší dobu nad nimi uvažuju :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odporúčam ti ich, predídeš tak rôznym nepríjemným problémom :)

      Odstrániť
  3. Ja sa nesťažujem :) ziaja mi vyhovuje, najmä rada s kozim mliekom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, takýto produkt mám doma a som taktiež spokojná :)

      Odstrániť
  4. Ziaju jsem objevila úplně náhodou. O její existenci jsem neměla ani páru, dokuď neotevřeli obchod kousek od mého baráku (a to kosmetické blogy sleduju pořád:). Musím říct, že za ty peníze se jedná o fakt dobrou značku:)
    Instantní krása

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu - lacná ale kvalitná :) takúto kombináciu ťažko zohnať :)

      Odstrániť
  5. Gratuluji ke spolupráci, to by se mi taky líbilo :) Od Ziaji jsem totiž ještě nic nezkoušela, ale už jsem se dívala na jejich produkty a zalíbily se mi i hlavně kvůli velice příznivým cenám :)
    Díky za super tip :) Já teď používám Lactacyd a jsem taky moc spokojená
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lactacyd je presne toto, čo táto Ziaja- ale oveľa drahší :))

      Odstrániť
  6. No tak toto musím vyskúšať. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)