Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Trochu z toho, čo teraz robím :)

streda, 20. augusta 2014

Trochu z toho, čo teraz robím :)

Ahojte,
dlhšie som tu nebola, ako ste si mohli všimnúť. Domov sa mi vrátil priateľ- tak sa snažíme tráviť spolu čo najviac času. Teraz máme voľnejšiu chvíľku- do nového notebooku som si stiahla somarinu a neviem ju vymazať, tak sa to Tomáš snaží napraviť. Pridám tu pár fotiek z posledných dní, na ktorých uvidíte, čo sa so mnou dialo počas mojej nedostupnosti. Fotky z bytu a výletu. A ešte som si vytvorila instagram, takže ak chcete, môžete si ma pridať TU.




Tak dúfam, že Vás tieto fotky pobavili a že ste to tu vydržali. Viem, že som sľúbila giveaway- zajtra ju tu budete mať! Trochu som ju vylepšila, takže sa máte na čo tešiť.
Nikoja

7 komentárov:

  1. Podarené fotky:)ďalšia giveaway no som veľmi zvedavá.
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé fotky :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky :) Na giveaway už se moc těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekné fotky :33. Teším sa na giveaway ;). A ak by sa ti chcelo môžeš/môžete si pozrieť môj blog, budem len rada ♥ http://stellamellar.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super fotky, takéto články mám najradšej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem Vám :) Už teraz ju pripravujem :)) Zachvíľku sa zverejní :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)