Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rimmel- Stay Matte podkladová báza :)

pondelok, 4. augusta 2014

Rimmel- Stay Matte podkladová báza :)

Ahojte!
Rimmel vie ako dosiahnuť perfektného matného vzhľadu od úsvitu do západu vďaka novinke primeru Stay Matte. Tento primer je ďalší produkt v inovovanej rade "Stay Matte". Buď prirodzená, svieža a matná- skús tento nový produkt, ktorý ti pomôže zjemniť tvoju pleť!


Nový produkt od Rimmel London- podkladová báza Stay Matte má krásny bielo fialový 30 ml obal, na ktorom nesmie chýbať Rimmel korunka. Táto podkladová báza sa dá nosiť s makeupom aj bez neho- vytvára matnú pleť. Aplikácia je príjemná.Vôňa sa mi celkom páči. Čo sa týka konzistencie, tak táto báza je hustá a ľahučko sa rozotiera. Moja pokožka je po nanesení hebká a vytvára dobrý podklad pre makeup. Škoda je, že táto báza zvýrazňuje suché miesta na mojej pleti. Je výborná pre dievčatá s mastnejšou pleťou, a pretože ja mám suchšiu pleť- na fotkách ( ktoré som ani nepridávala) vôbec nie je vidno rozdiel. 




Čo hovoríte na túto novinku? Ja som s ňou celkom spokojná- akurát škoda, že zvýrazňuje tie suché miesta. Určite by som ju odporučila dievčatám, ktoré túžia mať matnú pleť.
Nikoja ♥

5 komentárov:

  1. Podkladovou bázi jsem nezkousela :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Stále rozmýšľam, či si ju kúpiť alebo nie :) Mám mastnejšiu pleť, takže by mi možno mohla vyhovovať :-D uvidíme :)
    http://brightmindset.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak máš mastnejšiu pleť tak si ju určite kúp :)

      Odstrániť
  3. Túto konkrétne som neskúšala ale vždy sa obzerám po zmatňujúcich bázach :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Napriek tomu, že mám mastnú pleť veľmi takéto zmatňujúce bázy nevyhľadávam, veľmi vysušujú a pleť je po nich suchá a napnutá a táto stay matte obzvlášť:/

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)