Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rimmel- Kate Collection riasenka :)

nedeľa, 31. augusta 2014

Rimmel- Kate Collection riasenka :)

Ako každý mesiac, tak aj tento nám Rimmel poslal nový produkt. Tentokrát je to Kate Collection riasenka. Sama Kate sa podieľala na designe štyroch elegantných odtieňov, aby odhalila klenoty svojich očí. A taktiež, ako každý mesiac, robím blog na poslednú chvíľu. Ja vždy nejak na ten Rimmel zabudnem.


Na zrecenzovanie som dostala odtieň 007 Eye Rock Emerald- je to smaragdovo zelená farba. Mnohé Rimmelky písali, že na očiach vyzerá ako pleseň :D :D - tak som sa ju bála testovať. :D :D Ďalšie odtiene sú : zafírovo modrá ( 005 ), bohatá ametystovo fialová ( 006 ) a karbónovo čierna (004 ). 


Ako som už písala, mala som strach vyskúšať túto riasenku. Nikdy predtým som farebnú riasenku neskúšala. Má krásny luxusne strieborný obal, na ktorom je originálny Katin rukopis. Rimmel nesklamal, pretože aj na tomto produkte sa nachádza hore na vrchnáčiku Rimmel kurunka. Kefka má rovnaký tvar ako predchádzajúca hadia riasenka- taký zahnutý. Potešilo ma to, pretože som si ju obľúbila. Riasy pekne predĺži. S riasenkou sa dobre pracuje. Riasy sú pekné aj v dvoch vrstvách, pri ďalších sa už začínajú zlepovať. Farba nie je veľmi výrazná, takže ma to potešilo. Na fotke s bleskom je farbu trošku vidieť, ale na živo je akoby čierna. Dávam 9/10 bodov.



Ako sa Vám páči nová riasenka? Pravdupovediac, tých riaseniek od Rimmelu som sa ešte nenabažila- aj keď ich už mám dosť. Stále mi vyhovujú a som s nimi spokojná. Táto ma trochu zaskočila tým, že je farebná. Prajem príjemný zvyšok dňa. 
Nikola

18 komentárov:

  1. máš neskutočne veľké riasy :O aj ja chcem :/ ja mám malé :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S takými som sa už narodila a Realash trochu dopomohol :) Aj moja sestra ma malé riasy a zakúpila som jej Realash uvidíme, či aj jej pomôže :)

      Odstrániť
  2. Žádná plíseň! :D Vždyť vypadá dobře:)
    když jsem koukala na ty odstíny, říkala jsem si, že bych si vybrala jedině tu zelenou, ale i tam mám z barevných řasenek trochu respekt:)
    Celou pubertu jsem odchodila se zářivě modrýma řasama a teď se za to zpětně trochu stydím :D

    Instantní krása♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ešte farebné riasenky na sebe nemala až doteraz :D nie je to zlé, tak som spokojná :D Ja by som asi na žiarivé modré nemala odvahu :)

      Odstrániť
  3. Řasenka vypadá moc dobře :) A má strašně zajímavý kartáček. Já jsem ještě neměla barevnou řasenku a jednou bych ráda vyzkoušela modrou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takové dlouhé řasy máš, tyjo!
    Já mám od Rimmelu ScandalEyes a poměrně slepuje řasy.

    Like Lady

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každá jedna z nás ma iné riasy mne Scandaleyes najviac vyhovujú :) s inými riasenkami si neviem urobiť také super veľké riasy :D

      Odstrániť
  5. Krásně zvýrazní řasy, ikdyž i bez řasenky je máš nádherné :) Barvička se mi moc nelíbí, já jsem spíš na klasiku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Jasné ani mne sa nepáčila ale naživo je ako čierna :D

      Odstrániť
  6. Vôbec nevadí, že je zelená. Veľmi pekne vyzerá aj tak. A krásne riasy máš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jé, já si chci zrovna taky pořidit nějakou zelenou řasenku, říkala jsem si, že zkusím něco novýho :). Tak díky za tip, řasy dělá nádherné
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš za čo :) Len ju na živo vidieť ako čiernu :D

      Odstrániť
  8. Ooo na řasách vypadá luxusně :) moc se mi líbí fialová varianta :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásně zvýrazní řasy :) Já jsem ještě žádnou Rimmel řasenku nezkoušela.
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nejakú skús :D je to individuálne ako komu vyhovujú :D Mne určite :)

      Odstrániť
  10. ty mas inak dlhe riasy svoje super:))tie kefky su zaujimave ake vykrucance hehe:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)