Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Najkrajší zo všetkých deodorantov :)

štvrtok, 28. augusta 2014

Najkrajší zo všetkých deodorantov :)

Ahojte :)
Minule ste mi písali, že sa tešíte sa recenziu o prírodnom deodorante, pretože ako ste si už mohli všimnúť v minulom príspevku, vyzerá naozaj skvele. Nikdy predtým som nič také milé nevidela. Tieto krásne vecičky vyrába rodina z Beskyd- malá rodinná manufaktúra s ich originálnymi recepturami. Nájdete ho na stránke www.raeprirodni-kosmetika.eu. Pri výrobe sa vyhýbajú škodlivým chemickým zložkám a produkty obsahujú viac než 90% účinných prírodných látok. Takúto kozmetiku nekúpite na každom roku. 


Tak prejdime hneď na recenziu. Hneď na prvý pohľad Vás zaujme krásny, jedinečný a drevený obal. Jeho výrobou táto rodina zúžitkuje odpad z ich truhlárskej dielne. Veľmi ich za to obdivujem, pretože ja sama sa snažím chrániť prírodu. Drevené obaly môžu vyrobiť v akejkoľvek drevine i s nápisom, ktorý si budete priať. Aby deodorant spĺňal hygienické podmienky- dávajú ich do plastových dóz, ktoré sú potom vložené do dreva. 


Môj prvý prírodný deodorant má vôňu citrónovej trávy a musím povedať, že vonia fantasticky. Ja proste milujem tieto citrusové vône. Čo sa týka zloženia, tak je zložený z kokosového oleja a bambuckého masla. Deodoračné prísady sú jedlá sóda a jemný kukuričný škrob. Je bez farbív, syntetických aróm a konzervantov, hliníkových solí a parabénov. Nejedná sa o antiperspirant- nezabraňuje poteniu. Má krémovú konzistenciu. 


Ja hriešnik, ktorý používa antiperspiranty, som si nemohla zvyknúť na potenie. To je asi jediná nevýhoda, ktorú som našla. Ale zas, nie je to až také zlé. Ani antiperspiranty neboli vždy 100%. Keď som sa začala tomuto bližšie venovať, uvedomila som si, že potenie je prirodzené- tak prečo ho odstraňovať? S týmto deodorantom som sa zbavila nepríjemného zápachu a o to nám vlastne vždy ide nie? Žiadny hliník, ktorý by narušil moju prirodzenú rovnováhu. Stačilo malé množstvo a všetko krásne voňalo. Akonáhle som mala pocit, že ho potrebujem viac- jednoducho som si ho naniesla zas. Na oblečení nezanechal žiadnu stopu ako to robili antiperspiranty. Svojím zložením ochraňuje pokožku podpazušia- je veľmi príjemný. 


Čítate si zloženia kozmetiky, ktorú používate, aj Vy? A čo hovoríte na tohto malého "krasoňa", ktorý Vás určite dostane na prvý pohľad? Zajtra cestujem do Ostravy už ráno o 3- jediné čo spravím dnes večer je to, že sa "poriadne" vyspím. Haha. Držte prsty nech dorazím v pohode. Keď nezabudnem pridám aj špeciálny krátky článoček - špeciálne k zajtrajšiemu dňu :P
Nikoja

6 komentárov:

  1. Moc se mi líbí, vypadá úžasně, ale já bych se klasiky vzdát nemohla právě kvůli tomu pocení - to by mi totiž hodně vadilo :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taktiež som si to pomyslela na začiatku, ale po prečítaní, čo všetko škodlivé látky v antiperspirantoch vyvolávajú, som ho zmenila :)

      Odstrániť
  2. Obal je moc krásný :) a je super, že funguje
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krajší obal som ešte asi ani nevidela, určite ho vyskúšam, keď spotrebujem ten čo práve používam. Už dlhšie som rozmýšľala nad niečim takým prírodným, takže ďakujem za dobrý typ na prírodný deodorant :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. samozrejme že potenia sa neda zbavit nikdy to je jasnee:)) je to mile to balenie:) ja mam osvedčeny aj tak najviac običajny dove aj ked je tam hlinik asi ten predsa ešte nikomu neobližil:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)