Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Krásne meninky všetkým Nikolkám :)

piatok, 29. augusta 2014

Krásne meninky všetkým Nikolkám :)

Ahojte!
Momentálne sa trasiem celá od zimy, pretože vždy keď vyleziem z perinky takto skoro, mi je strašná zima. Brrrr. Ale nič mi nebráni v tom tu pridať príspevok a popriať Vám Nikolky, ktoré máte krásne meno :D :D, všetko najlepšie k meninkám. Dnes cestujem do Ostravy na zápis do školy- budem definitívne mladý medik. Takto som si svoje meniny nepredstavovala, ale čo už. Milujem cestovanie a jazdu autom- takže je to aj celkom skvelý darček od novej školy. Držte mi pršteky, nech tam hlavne dorazím na čas. Veci na zápis som si zbalila už večer tak verím, že som na nič nezabudla. Už si len vybrať, čo si oblečiem.


Oslávte poriadne aj za mňa. Možno keď sa stihnem vrátiť, oslávim aj ja tento skvelý deň a bude pre mňa platiť pravidlo: Dnes večer prídem až zajtra :D :D :D Ale to asi nechám na sobotu, nech sa po výlete poriadne vyspím. Nezabudnite sa pripojiť do GIVEAWAY, kde sú skvelé ceny. Tak sa tu majte a užite si tento krásny deň.
Nikola

11 komentárov:

  1. přeji Ti všechno nejlepší k svátku! a příjemnou cestu, v Ostravě bydlím :-D franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No tak to mi to tam musíš poukazovať. Pre mňa to je veľké bludisko :) Ale je tak krásne :)

      Odstrániť
  2. Tak všechno nejlepší k svátku :) Ať dojedeš na zápis v pořádku a stihneš to
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetko najkrajšie a najlepšie ti prajem zlatik :*. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Nikolky Nikolke všetko najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mi niečo vrav ja sa klepocem od zimy skor večer,tak nech to dobre dopadne zapis a všetko:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéé, medik? Tak to ti gratuluju, obdivuju lidi co maj na takové věci hlavu a k jmeninám taky moc gratuluji :) :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem Vám :) Veľmi ste ma potešili :) Práve som došla z Ostravy a som strašne unavená :)) Toľko blúdiť a stresovať som ešte nezažila :D Ale je tam krásne :) Všetko vybavené, tak som šťastná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)