Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Čo mám nové?

nedeľa, 10. augusta 2014

Čo mám nové?

Ahojte :)
Ako trávite tento posledný mesiac prázdnin? Ja sa snažím robiť veľa vecí naraz, no samozrejme, nejde to tak ako by som chcela, preto si to musím nejak rozdeliť- no to je vedľajšie. Dnes tu napíšem o novinkách, ktoré mi nedávno prišli a urobili mi obrovskú radosť. Ide predovšetkým o kozmetiku, takže sa môžete tešiť na recenzie.

1. Samoopaľovací prípravok He-Shi Rapid 1Hour Liquid, pri ktorom si viem opálenie určiť sama. Recenziu zverejním na blogu zajtra- no teraz môžem prezradiť, že tento samoopaľovací prípravok zavrhol všetky moje negatívne predsudky k samoopaľovacím produktom. Nenechajte si ujsť zajtrajší príspevok.



2. Prírodný krémový deodorant s vôňou citrónovej trávy. Už dlhšie som rozmýšľala nad niečím takýmto a chcela som vyskúšať ako funguje. Podľa mňa je takéto niečo úplne super- no som zvedavá.


3. Nedávno sa mi polámali nechtíky- a to som ich mala asi najdlhšie za celý svoj život! No presnejšie polámal sa mi len jeden a tie všetky ostatné som musela "surovo" spilníkovať. Preto som si zaobstarala túto sadu pilníkov. Sklenené pilníky sú moje najobľúbenejšie. A keď ešte majú takúto farebnú kombináciu- som unesená.


4. Mám tri nové šatky, ktoré Vám však ukážem v inom príspevku. Zatiaľ posielam len náhľad na to, ako mi prišli zabalené. No nie je to zlaté?


5. Produkty od ziaja som vždy snívala vyskúšať a teraz sa mi to podarí. Na mnohých blogoch som čítala len kladné recenzie na túto kozmetiku- tak som veľmi zvedavá, ale ja verím, že je taká mega super ako všetci o nej píšu.


6. Nedávno som si kúpila štetec na linky od Catrice. Neviem ani prečo. Linky nenosím často- moje oči sú maličké trojuholníky po nanesení. :D :D Ale tak, skúšala som tento štetec asi na blbej linke. Potom sa uvidí.


7. Intímna hygiena je dôležitá v každom období. Chcela som vyskúšať niečo iné a tak som si kúpila túto sprchovaciu emulziu od Nivea.


8. Pi nákupe kozmetiky som sa taktiež zastavila pri ústnej hygiene. Kúpila som si zubnú pastu a môj obľúbený Listerine. Som zvedavá hlavne na tú pastu. Zuby mám biele dosť, ale chcem viac. :D


9. V tomto letnom období nesmiem zabúdať ani na moje chudácke vlasy. Chudácke preto, lebo sú trochu zničené. No prišla mi zázračná krabička, ktorá by mi mala tieto problémy vyriešiť. Plus som si vybrala aj tento lak na nechty, keďže som lakovací maniak posledné mesiace.


10. Poslednou novinkou je môj nový notebook, ktorý milujem. Tak dlho som sa trápila s hlúpymi otázkami, či bude mať dobré parametre. Mňa zaujímal len jediný- nech je biely! :D :D :D Každému, komu som napísala svoj trápny parameter, začalo byť smiešne. Nechapačky :/ :D:D:D Ale nie, nakoniec mi pomohol spolužiak a vybral mi krásny ntb-  vraj je celkom dobrý. Mne sa veľmi páči a značku Acer si pochvaľuje môj brat a aj môj priateľ. Som maximálne spokojná- je biely, je krásny a budem sa Vám častejšie venovať, aspoň kým nezačnem študovať.



Tak čo poviete? Tento mesiac som si splnila notebookový sen :D a som maximálne spokojná. Prajem Vám príjemný zvyšok dňa. Ja sa poberám pozerať môj nový obľúbený seriál. Tak sa tu majte lásky krásky.
Nikoja :)



11 komentárov:

  1. Ja mám tiež nový notebook a mala som podobné požiadavky. Len trocha viac:
    ultrabook, KOVOVÝ, KRÁSNY, výdrž aspoň 6 hodín, ľahučký a hlavne PODSVIETENÁ KLÁVESNICA ! Mám ho a je úžasný !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každý ma taký aký chce :) No som menej náročná :)

      Odstrániť
  2. Ten deodorant vyzerá zaujímavo, budem sa tešiť potom na recenziu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokúsim sa čo najskôr spraviť recenziu :)

      Odstrániť
  3. NIVEA intímnu emulziu ti môžem odporučiť, je vynikajúca ja ju používam pravidelne...s pilníkmi súhlasím, tiež mám tento sklenený a som s ním spokojná určite sú lepšie ako kovové a ten deodorant vyzerá zaujímavo, také pekné som ešte nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobre tak sa teším, že som spravila dobrý nákup :D Ani ja som ešte také deodoranty nevidela- je to domáca manufaktura :)

      Odstrániť
  4. Fest som zvedavá na ten samoopaľovák, ja som totižto na nich závislá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šátky Ti přišly zabalené krásně :). Já jsem moc zvědavá pak na recenzi toho přírodního deodorantu (má krásné balení) a na ty produkty na vlasy. A notebook jsi vybrala pěknej :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) určite sa posnažím urobiť ti recenzie čo najskôr :)

      Odstrániť
  6. Ten štetec od Catrice mám a je úplne úžasný :) používam ho ako na obočie tak aj na linky a je famooooozny ♥ A tie šatky úplne milo zabalené :)

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)