Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: California Scents - vôňa z plechovky :)

piatok, 1. augusta 2014

California Scents - vôňa z plechovky :)

Ahojte kočky !
Dnes Vám predstavím eshop www.caro-vone.sk. Tento internetový obchod ponúka viac ako 30 druhov vôní do auta, domova a kancelárií. Môžete si vybrať sladké, svieže, netradičné alebo ovocné vône, ktoré si určite zamilujete tak ako ja. Majú krásny a nenapodobiteľný dizajn- sú v malých plechovkách a vyzerá to naozaj skvele. Odporúča sa k nim zakúpiť regulátor intenzity vône, ktorý je z plastu a môže sa využiť viackrát  (0,12€ ). Všetky produkty sú ekologicky a biologicky odburateľné produkty a obaly sa dajú recyklovať. Čo sa týka stránky, tak je priehľadná, zaujímavá a je tam aj rada, ako rozvoňať plechovku, keď máte pocit, že nevonia tak ako na začiatku. . Dodanie je do 1-2 pracovných dní.


Mám doma tri produkty z tejto stránky a musím sa priznať, že krásne voňali už aj predtým, ako som ich otvorila. Sú to 2 plechovky s vôňou višne a bobuľového mixu ( 3€ ).  Vône sú intenzívne a majú skvelú výdrž - až 60 dní. Sú vyrobené zo 100% organických prírodných vonných olejov. Neobsahujú žiadny gél ani želatinu. 100% bezpečné pre interiérové plasty automobilu. 






Osviežovač vzduchu s vôňou kvetinového tajfúnu ( 4,20€ ), ktorého obsah je tvorený gélom v tuhom skupenstve. Vôňa vydrží až 45 dní. Je vyrobený z 90% organických vonných olejov a je 100% bezpečný pre interiérové plasty automobilu.




Ja som z týchto plechovičiek nadšená. Naše auto nikdy nevoňalo tak krásne intenzívne ako teraz. Už len pri pomyslení, že auto bude voňať tak krásne až 60 dní, sa veľmi teším. A začnem  asi viac šoférovať :D


Zaujali tieto plechovky aj Vás? Ten dizajn ma naozaj dostal a vône krásne voňajú- som spokojná.
Nikoja

9 komentárov:

  1. Design je pěkný :-) Sluší Ti to v autě

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jůůů, to vypadá parádně :)!! Určitě do autíčka pořídím!!! Děkuji za tip.
    Moc Ti to sluší....!
    Krásný den...Kat....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vobec mi to nič nehovori nepoznam, ale vonat musia pekne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak toto vidím poprvý, ale vypadá to zajímavě. :-) A design je krásný!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To vypadá hodně dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. oh, to vyzerá naozaj zaujímavo! tie plechovky majú naozaj nádherný dizajn! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)