Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Augustový RANDOM :)

sobota, 30. augusta 2014

Augustový RANDOM :)

Ahojte :)
Blíži sa koniec augusta a to znamená, že by sme si mali fotkami zhrnúť to, čo som robila počas tohto posledného mesiaca prázdnin. Viem, že tohto mesiaca som nerobila nič extra, ale predsa by som sa chcela aj o to málo s Vami podeliť. Bola som na huby. Jesť huby je super, ale zbierať ich už je horšie. Naozaj to neznášam. Bola som raz s rodinou a to som našla možno 10 a už som tam nechcela byť. Nikdy ich nejak nevidím a to naozaj nie som slepá. Možno by stačilo si priať nejakú tú hubu nájsť. Ja si vždy prajem ísť domov. A taktiež, keď zbieram hríby s mamou nejde mi to- keď s otcom, vždy nejaký nájdem. Raz mi mama povedala, že tam choď určite tam nejaký bude ( videla ich )- tak som sa tam vydala a jediné čo som spravila bolo to, že som po nich postúpala. :D :D :D



Oslavovali sme s kamošmi kamarátkine narodeniny. Bolo to super. Dosť sme povyvádzali a nakoniec sme u nej ostali spať. Spali sme asi tak, že do 6 rána sme sa rozprávali a potom sme dlho dlho spali. Sranda bola, keď sme si zmysleli raňajkovať a nič sme nenašli a obchody boli zatvorené. :D



Oslávenkiňa nemohla ostať na byte sama doma. Preto ju mamka, ktorá bola v Levoči, poslala do babky do Uliča. Tak sme si spravili malý výlet. Sranda bola, keď jej babka chcela opraviť skype. Moja babka ani nevie čo to skype je. :D :D :D



Dala som na Vaše rady a kúpila som si zmrzlinu (nanukovú tortu) Míša a musím povedať, že je suprový. Chutí celej rodine a hlavne mne. Jedla by som ho vždy! Mňamka.


Bola som na výlete "na slepo" s mojím priateľom. O tom ako bolo super som Vám už písala, ale treba to tu spomenúť, keďže to je jedno z mála, čo som robila v auguste.



Bola som na návšteve pri kamoške, kde sme si super pokecali a vkuse sa prezliekali. Zahrali sme si hru ja vyberám ty obliekaš, ktorú sme si samy vymysleli. Kamoška to zverejnila na svojom blogu, ale potom to zmazala :/ . Tak ostala len jedna fotka- ako vyberám veci.


Vyhlásila som skvelú giveaway- aspoň myslím, že je skvelá. Sama by som sa do takej pridala, tak dúfam, že sa Vám páči a že sa zapojíte tie, ktoré ešte o nej neviete.



A poslednou vecou bolo, že som bola na Zápis v Ostrave. Bohužiaľ nič som nesfotila, pretože som nemala čas. Veľa sme blúdili a bola som na dlhom zápise a trojhodinovom úvodnom kurze. Takže si viete predstaviť ako som sa unudila. Fotiť som už nemala náladu. Nabudúce 7.9.2014 tam idem zas a už to napravím. Dúfam, že sa Vám tento príspevok páčil.
Nikoja

9 komentárov:

  1. Ja mám veľmi rada random posty :). Takže v nich pokračuj. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miluju hříbky :) Moc pěkné fotky. Pamatuju na zápis ve škole, jak to taky trvalo dlouho
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělý článek a moc povedené fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taťka se sestrama byli taky na hřiby a donesli celou tašku, já ale hriby nejím, jen žampiony obalené ve strouhance :D Hezké fotky, a těším se na vyhlášení výtězky/ek giveaway. Mimochodem, kdy bude vyhlášení ? :)
    http://forever-stay-your.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tolik hub! Závidím :)
    My jsme letos na houbách byli jen jednou a nenašli jsme vůbec nic :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. M vždy chodíme vtedy, keď vieme, že isto rastú :D napríklad vidíme Ľudí s plnými košíkmi :D

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)