Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: 5 klamlivých vecí, čo si o mne ľudia pomyslia, keď ma stretnú :)

utorok, 5. augusta 2014

5 klamlivých vecí, čo si o mne ľudia pomyslia, keď ma stretnú :)

Ahojte :)
Dnes by som Vám chcela týmto príspevkom priblížiť to, čo si o mne ľudia myslia, keď ma stretnú alebo poznajú pár dní. Nebojte sa nečítam myšlienky, len mi to po rokoch prezradili spolužiačky a kamarátky. A možno, keď sa raz stretneme, budete si to tiež myslieť. Ale opak je pravdou! Nebola som prekvapená, s takýmto niečím som sa už stretla aj dávnejšie. Tak dosť zbytočných rečí, poďme na vec. 


1. Namyslená!
Pche :D :D :D Tak to určite. Zakaždým ma to rozosmeje- a poriadne. Neviem čím to je, ale toto mi povedal asi každý, kto ma v živote stretol. Ale po dlhšom čase sa priznali, že sa vo mne mýlili a poriadne. Možno je to tým ako pôsobím pred novými ľuďmi- som hanblivá. Nemôžem sa odviazať pri prvom stretnutí tak, ako keď som so svojimi priateľmi, ktorých poznám XY rokov. A možno zas je to mojím výrazom tváre. Občas som sa aj nachytala, keď som sa pozrela do zrkadla zamyslene, že vyzerám dosť prísne. :D :D :D Moje úzke pery tomu dopomáhajú a zas nemôžem sa vkuse usmievať ako blázon. 








2. Sviňa!
Jáj tak to určite som a mám veľký rypák a kopytá! :D :D :D Možno práve pre moje trošku ironické ( ale v dobrom myslené ) poznámky. Od mnohých som počula : "Nikola ja som ťa tak nenávidela, keď som ťa spoznala!" Už dávnejšie som písala v príspevku ( môžete si ho prečítať ak ma chcete trochu viac spoznať ), že posudzujem ľudí podľa prvého dojmu. Jasné, nie je to dobré, ale ja vždy prídem na to, keď je človek iný ako som predpokladala- preto chápem ľudí, čo si o mne myslia takéto veci. Keď sa mi niekto nepozdáva a pôsobí na mňa nepríjemne- nemám dôvod byť k nemu príjemná ja. A väčšinou odpovedám stručne a robím si srandy, ktoré ľudia berú vážne. A možno je to tým, že sa na nič nehrám a hovorím ľuďom veci priamo do očí. Našťastie sa vždy všetko vyrieši a ľudia zistia, že tak zlá naozaj nie som- alebo sa pozrú či nemám skrútený prasačí chvost :D :D :D




3. Hlupaňa!
"Nikola nie je možné aby si mala takéto vysvedčenie aké máš- tvoj oco chodí isto do riaditeľne!" Ďalšia vtipná hláška. Ale ja týchto ľudí chápem. Veď prečo aj nie- sem tam sa robím poriadnou blondínkou. Moje vyjadrovanie tiež nepatrí medzi najinteligentnejšie- sem tam je zo mňa malý hulvátik medzi kamošmi :D :D :D Samozrejme nepíšem o vyjadrovaní tu na blogu- to by som tu nikoho nemala fňuk :/ :D :D :D S priateľmi sa tak proste bavíme a neverím, že by ste sa nepobavili s nami aj Vy! Myslím si, že moje správanie nemá nijaký vplyv na moju inteligenciu alebo áno? R.I.P inteligenciaaaaa :D Ale nie viem sa správať aj normálne- nebojte sa tu to nie je žiadna pretvárka. :) A určite nie som hlúpa- som stále ešte dieťa- čo už no.





4. Rozmaznaná slečinka!
Ha ha ha. Opäť mi to nedalo nezasmiať sa. Ja dievča z dediny, ktoré doma robí ako otrok ( dobre tak až nie- ale je toho naozaj veľa :D ) by som ešte k tomu mala byť rozmaznaná? Moja mama a oco ma nerozmaznávali a nechválili za každú hlúposť. Sme traja súrodenci a sme naučení sa o všetko právom deliť a hlavne pomáhať rodičom. Možno ich mýli moje "ňuňkanie sa" s kamošmi. To je také vzájomné, keď nám je smutno alebo proste máme potrebu byť pri niekom. Určite nie som rozmaznaná- nevymýšľam ani čo sa týka jedla, tak ja naozaj neviem odkiaľ tento nesprávny "poznatok" o mojom osôbke mohli zobrať. Fňuk :/ :D :D :D A taktiež nie som ani slečinka- odmalička som vyrastala s chlapcami- futbal bol každodennou zábavou.


5. Bezcitná!
Tak toto je do pätice ďalší mega fail. Ja som asi najcitlivejšia osoba, ktorú poznám. Vie ma rozplakať každá somarina- úplná maličkosť. Plačem pri filmoch a dokonca aj pri knihách som už neraz plakala. Možno si to ľudia myslia, pretože neraz zareagujem na niečo, čo by ma malo rozhodiť, že mi to je ľahostajné. V skutočnosti to tak nie je a ľudia, ktorí ma poznajú vedia, že sa nechcem v tej chvíli zrútiť a vyplakať si srdce. Niekedy, keď niečo nestíham viem sa proste "zrútiť" a dlho plakať- a potom akoby nič pokračovať v tom a prekvapivo to stihnúť. Neverili by ste ako mi dokáže "vyplakanie sa" pomôcť. Takže žiadna bezcitnosť ale prehnaná citlivosť!


Dúfam, že sa Vám takýto článok páčil a že ste sa zasmiali rovnako ako ja. Tak toto bolo 5 vecí, čo si ľudia klamlivo myslia o mne ( keď ich nie je viac :D ).  Ale určite si jeden človek nepomyslel o mne týchto 5 vecí naraz. To som len zhrnula pár výpovedí kamarátov, ktorí sa mi priznali a rozosmiali ma. Ľudia, ktorí ma hneď odhadli, si pomysleli aj dobré veci- ale tento príspevok má byť o tých zlých. Majte sa krásne :)
Nikoja ♥

14 komentárov:

  1. este ze ta poznam od narodenia, takze... :P inak tie fotky, furt len oslavujeme ;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ved je to pravda- furt oslava musí byť :)

      Odstrániť
  2. tak fotka a stretnutie je iné ale z fotky som nemala pocit ani jednej z týchto vecí :D niekedy totiž už len fotka ukáže aký človek (asi) je :D o mne tiež povedali že som strašne tichá (tichá aj som ale len zo začiatku alebo proste ked nie je treba hovorit tak nebudem :D ) a taká šedá myška ale keď ma spoznali tak vedia, že som síce tichá ale inak som bláznivá a dokážem sa aj nasrať a nahučať - ale fakt iba vo výnimočných prípadoch keď už to je naozaj potrebné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemala? A ja som sa snažila vybrať aspoň tie prvé, aby to tak vyzeralo :D Ty určite nie si tichá aspoň z tvojich príspevkov to tak vyzerá - že si ukecaná :D ja kecám vždy a všade a hlavne dobludu :D:D:D

      Odstrániť
    2. ja som tichá iba v tom zmysle že keď necítim potrebu hovoriť tak nehovorím alebo keď sa s človekom nepoznám tak neviem o čom hovoriť, preto potrebujem takého, kto sa "neserie" a hovoriť ma donpti a nájdeme si niečo spoločné :D

      Odstrániť
    3. :D Jáj :D ja takisto, ale keď už je trápne ticho začnem hučať aj ja.. aj napriek tomu, že toho človeka nepoznám :)

      Odstrániť
  3. Zajímavé téma článku,opravdu se mi líbí..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkný článek :) Super fotky
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. My ked sme sa spoznali tak som ani nemala čas odhadnúť aká si kedže sme sa iba smiali a smiali ..takže všetko čo si tu teraz napísala je pre mňa celkom nepochopiteľné :D :) :*

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D To bolo divné stretnutie :D isto som hučala somariny :D musíme dať stretko, keď budem v normálnom stave :D aby som vedela krotiť svoje myšlienky :D:D:D lebo čo si pamätám, tak som dookola hovorila somariny :D

      Odstrániť
    2. nie to by sa dalo povedať že Kubo rozprával historky a každý pri ňom zomieral :D ty si iba dodatočne niečo pripomenula :D

      Odstrániť
  6. Člověk si myslet může co chce, ale dokud tě pořádně nepozná neměl by dělat ukvapené závěry... znám případy, kdy jdou holky proti sobě a pak se poznají a zjistí, že to co o sobě říkaly byly jen kraviny.. takže tak :D
    Taky bych chtěla mít život samou párty, když tak koukám na ty fotky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je pravda, ale čo už, ľudia sú už raz takí :D Celý život to o oslavách nie je- len posledné tri alebo dva roky :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)