Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Vyhodnotenie Giveaway o sérum na riasy REALASH !

sobota, 26. júla 2014

Vyhodnotenie Giveaway o sérum na riasy REALASH !

Ahojte :)
Tak konečne po dlhom mesiaci je to tu. Dozvieme sa meno výherkyne, ktorá získa toto skvelé sérum na riasy. Dúfam, že Vám toto sérum pomôže rovnako, ako pomohlo mne. Budem rada ak ma výherkyňa bude informovať o výsledkoch, ktoré dúfam, budú také ako u mňa. Z jej rias sa stanú neodolateľné vejáre! Som veľmi šťastná, že sa do tejto Giveaway zapojilo 99 dievčat, ktoré splnili všetky podmienky. Víťazku mi pomohol vyberať random.org . Ku každému komentáru, ktorý ste zanechali pod príspevkom tejto súťaže som napísala číslo od 1 po 99, tak ako ste komentovali zaradom. Víťazke sa ozvem emailom.  Dúfam, že som týmto dotyčné dievča potešila. GRATULUJEM ! ♥ ♥ ♥




Milé čitateľky nesmúťte. Zachvíľku sa blížia moje meniny a práve v tento deň by som sa nerada radovala sama. Začiatkom augusta chystám novú giveaway, ktorá poteší na moje meniny inú milú čitateľku. Som rada, že ste tu so mnou a za každý jeden komentár som veľmi vďačná. ♥
Nikoja

2 komentáre:

  1. Gratulujem, je to super výhra a teším sa na ďalšiu súťaž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Peťke gratulujem a už teraz sa teším ako budúcu GA vyhrám :D hahahah

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)