Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Únos Biodermy :)

piatok, 18. júla 2014

Únos Biodermy :)

Ahojte :)
V minulom príspevku som písala aj o tom, že sa s Vami podelím o vtipnú príhodu, ktorá sa stala, keď sme fotili fotky na Biodermu ( no skôr to už bolo fotenie o niečom inom ). Fotky na Biodermu už boli dávno hotové, a tak som sestru nahovorila nech ma nejak sfotí s nechtami ( konečne som vypestovala dlhé nechty ) - už dlho som si totiž nezmenila profilovú fotku na FB- a uznajte mať fotku v zimušnej čiapke v lete je dosť divné. Tak sme sa teda fotili- sestra radila ako dávať ruky ja som stále nepochopila.  :D :D Nasmiali sme sa pri tom, pretože viete, to sa vždy pozná na blondínkach, že sú blond aj keď to maskujú ( v mojom prípade ). Tým nechcem blondíny uraziť, to naozaj nie, len si chcem zo seba uťahovať.






Fotky sa podarili aj také nechcené. Keď som sa fotila pri strome, sestra začala kričať a ja som sa obzrela a videla som len niečo oranžové- tak som začala kričať aj ja ( myslela som si, že je to líška ). Mám strach z divých zvierat ako sú líšky, vlci, diviaky, jelene a aj srnky- áno smejte sa. :D :D :D Bojím sa dokonca ryby v rybníku- síce neviem či sa bojím konkrétne jej alebo toho, že keď sa ma dotkne bude to slizké. Zas hadov a jašteríc sa nebojím. Takže nie som až taký strachopud. No ale teraz k veci. Po 3 minútach kričania to na mňa vyskočilo a ja som myslela, že to už horšie nemôže byť. Sestra sa začala smiať a ja som nechápala prečo. Obzriem sa a bol to pes- malý psík, čo sa chcel so mnou hrať. Pomyslela som si že : " Aha Nikola, ďalší trapas do zbierky, ale pokoj- svedkom je len Simona ( sestra). Psík asi utiekol susedom, tak som sa s ním pohrala a aj som sa s ním sfotila.








Lenže problém bol ten, že havko sa chcel veľmi hrať- ale my sme už chceli ísť domov. Keď to zistil hneď vedel, čo chceme urobiť a tak mi zobral do papule Biodermu Sensibio masku a utekal s ňou. Myslela som, že odpadnem. Ale akonáhle zbadal, že za ním utekám pustil ju. Zlatý, ešte že ma ochránil od trápneho behania v šatách. Takto si moja Bioderma teda užila- pár dní a už bola unesená. Dúfam, že sa Vám táto vtipná príhoda páčila. To je na dnes všetko. 
Nikojka

12 komentárov:

  1. gratulujem že ti narástli nechty mne ked konecne narastú tak sa mi polámu :/ ... posledná fotka je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa to vždy stávalo a teraz akoby zázrak :D ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Srandovní příhoda :D No jinak fotky jsou krásný, líbí se mi moc ty šaty. Máš pěkně nalíčený obočí :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vtipné. :D .... A nechty sú krásne fakt.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi krásne fotky:)
    http://fashionbycornelia.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky:)
    Ta druhá je nejhezčí:)
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty fotky s psíkem jsou úžasné, hlavně ta první, kde ukazuje zoubky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hehe zlatý :) noo vieš asi má aj on svoje kozmetické chúťky :D

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sluší ti to:) Fotky se vážně povedly:) Myslím, že nová profilovka je jasná:) Jinak chválím barvu laku na nehty - je úchvatná:)
    Instantní krása

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)