Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Tričko podľa tvojich predstáv :)

sobota, 19. júla 2014

Tričko podľa tvojich predstáv :)

Ahojte !
Dnešný príspevok bude o jednej super stránke, kde si môžete vytvoriť vlastné tričko. Ide o stránku www.shirtinator.sk Táto stránka ma naozaj zaujala. Je jednoduchá a prehľadná, takže sa v nej nik nestratí. Stačia len 3 kroky:

1. Na tejto stránke si stačí cez creator vybrať produkt -tričko rôzneho strihu a farby, mikiny, košele alebo polokošele. Tričká sú zo 100% bavlny- čo je veľmi príjemne na nosenie na každú príležitosť. Kvalita za rozumnú cenu.

2. Potom si stačí vybrať aký motív chcete a ak chcete, tak si môžete zvoliť vlastný motív podľa vašich predstáv- nejaký obrázok. Veľmi sa mi páči, že si dokonca môžete vytvoriť tričko s fotkou. Myslím si, že je to super a veľa ľudí túto možnosť využije.

3. Ak chcete môžete pridať vlastný text, ktorý môže byť vtipnou hláškou, Vaším mottom alebo všeličím iným. Všetko je len na Vás. Aké tričko chcete- také dostanete.


Takýto ľahký postup a tričko máte hotové- stačí už len objednať a odoslať objednávku. Tričko pridáte do košíka , vyberiete veľkosť, zadáte údaje a spôsob platby. Nakoniec odoslať objednávaku a čakať. Je super, že počas vypĺňania objednávky sa vždy môžete vrátiť späť a znovu skontrolovať presnosť údajov.  Cena poštovného je 3,49. Ak si objednáte nad 35 €- poštovné je zdarma. Osobne si myslím, že potlač tričiek je skvelý nápad- môžete si vytvoriť tričko len a len podľa seba. Neváhala som a využila som takúto možnosť. O tričku a dodaní Vás budem informovať v ďalšom príspevku, keď mi tričko dorazí. Nechajte sa prekvapiť. Ako sa Vám páči táto stránka ?
Nikoja

5 komentárov:

  1. Takéto tričko som chcela dať na vianoce priatelovi s grinchom a nejakou jeho hláškou :D ale bola to iná stránka na ktorej som sa moc orientovať nevedela :) asi vyskúšam túto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja už mám svoje tričko doma a je fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mna tieto tricka bohuzial nikdy nebrali.. obyčajné tricka s nejakym napisom ci fotkou nie su pre mňa to prave orechove.. mozno raz niekedy tomu pridem na chuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhle věci se mi fakt líbí, že člověk si může vyrobit něco originálního podle sebe :) Díky za super tip
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)