Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Sérum na riasy- REALASH po 3 mesiacoch :)

pondelok, 28. júla 2014

Sérum na riasy- REALASH po 3 mesiacoch :)

Ahojte :)
Pred troma mesiacmi som na blogu zverejnila príspevok, že sa chystám testovať sérum na riasy- REALASH. Po prvom mesiaci som bola nadšená a pridala som tu príspevok o výsledkoch. Tak som si celé tri mesiace pekne nanášala sérum na horné viečko a chodila spinkať s očakávaním čo sa zmení. Výsledky boli neuveriteľné. Moje riasy neboli nikdy také krásne ako teraz. Vďaka tomuto séru sa mi splnil sen.



Ako som písala v predchádzajúcich príspevkoch- riasy sa spevnili a nabrali objem. Na končekoch sa natočili a po troch mesiacoch používania, keď som si porovnávala fotky- stmavli. Niečo také som naozaj nečakala. Už po prvom mesiaci som bola veľmi spokojná a to som nečakala, že moja spokojnosť sa zdvojnásobí. Riasy sú po troch mesiacoch oveľa dlhšie, tmavšie a oveľa ale oveľa hustejšie. Tak a teraz bez zbytočných rečí si to poďme spoločne porovnať. Škoda, že neviem nafotiť nikdy rovnaké fotky- ale to som celá ja :( 




Môžem chodiť aj bez riasenky. Čo poviete? :D Spokojnosť je obrovská- môžem len odporučiť. Videla som mnoho takýchto príspevkov na blogoch iných blogeriek a všetky boli s týmto produktom spokojné. Som naozaj rada, že som dostala možnosť vyskúšať toto sérum a podeliť sa o skúsenosti s Vami, moje milé čitateľky.
Nikoja ♥

12 komentárov:

  1. Stále naň čítam pozitívne recenzie a je naozaj super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau řasy máš úžasné!! Je to obrovský rozdíl. Toto serum je fakt zázrak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to zázrak :) spočiatku som si hovorila, keď som videla poľské blogerky, že určite ja také veľké riasy mať nebudem :D ale nakoniec mám :D

      Odstrániť
  3. parádny rozdiel ! :) máš veľmi pekné riasy a podľa mňa určite, môžeš chodiť von bez riasenky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vážně velký rozdíl!:) Užasné! Krásné oči máš:))


    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni fakt dobré riasy máš. Aj ja chceeem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to úžasně! Ty řasy ti teda závidím, budu muset někde tohle sérum sehnat:D

    Christine G ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné!:-) To bych ani nečekala, že to bude až takhle fungovat.. moc pěkné:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)