Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rimmel - Scandal'Eyes vodeodolná gélová linka :)

štvrtok, 3. júla 2014

Rimmel - Scandal'Eyes vodeodolná gélová linka :)

Ahojte dievčatá :)
Rimmel opäť nesklamal. Áno, nesklamal keď na testovanie Rimmel agentkám poslali tak super linky. Zatiaľ najlepšia akú som kedy mala. 


Táto sezóna je o experimentovaní. Neexistujú žiadne pravidlá, či už si nalíčiš neprehliadnuteľné linky alebo zvodné mačacie oči. Vytvor si škandalózne očné linky behom chvíľky. Rimmel London Predstavuje nové vodeodolné gélové očné linky Scandal'Eyes, dlhotrvajúce s precíznym aplikátorom. Vďaka novej gélovej formule a profesionálnemu štetcu si vykúzliš dramatický vzhľad bez toho, aby si prežívala akúkoľvek drámu.



Linky nenosím často, pretože si ich neviem robiť. Myslím si, že táto nevyzerá až tak zle, už len kvôli tomu, že som sa sfotila po behaní. Čo poviete?


Táto gelová linka ma veľmi potešila. V papierovom obale sa nachádza linka v štýlovom balení, na ktorom nechýba Rimmel korunka. Spolu s linkou, ktorá má 2,4 g je v obale zabalený aj štetček, s ktorým je nenášanie linky jednoduché a príjemné. Linka je vodeodolná a obsahuje novú gélovú formulu. Táto linka vydrží naozaj dlho - ja som ju mala 12 hodín a držala skvele. Má super pigmentáciu a som s ňou maximálne spokojná. Dávam 10/10 bodov.
Nikoj Ka

18 komentárov:

  1. Vyzerá dobre, a ked vydrží 12 hodín tak to je super. Ja používam skôr obyčajné linky v ceruzke ale vyskúšam aj gelove :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 12 hodín som ju mala na sebe, určite by vydržala dlhšie :) len ja nechodím spať nalíčená :) sľubuje 24 hodín tak neviem :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, linka vypadá fakt skvěle. Já taky nejsem mistr na linky, mám doma ve "fixe", ale tyhle vyzkouším :) Děkuji za tip....
    Krásný den.
    Kat....
    http://salek-snu.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekná recenzia:)a ešte sa opýtam koľko stojí?
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som stále nejak gélovým linkám neprišla na chuť. Radšej mám tekuté. Príde mi, že s nimi vytvorím precíznejšiu linku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Musím súhlasiť s komentárom vyššie.
    Asi by som sa s tým dlho babrala :D ale super článok

    ~ www.anetabjelakova.blogspot.sk ~

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Slyšela jsem na ně samou chválu, vypadají skvěle! Já sama už nosím jen gelové linky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. skúšala som už rôzne druhy liniek, ale zatiaľ je pre mňa naj obyčajná ceruzka :D ...takúto som ale neskúšala... asi by som mala :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Líbí se mi jakou má sytou barvu. A jestli je voděodolná, tak to po ní asi taky šáhnu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadá dobře. Zajímalo by mě, jak se s ní pracuje, ale to bych si musela vyzkoušet sama. Poslední dobou mám pocit, že mi to s linkama jde čím dál hůř :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne veľmi nevyhovovali, príliš suché. Asi som len schmatla nejaký starý kus :/ Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vyzera dobre, uz dlho sa chystam na nejaku gelovu ocnu linku, tak mam teraz dobry typ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Na to, že si nevieš poriadne sama urobiť linku, tak táto sa ti podarila! :) Ja si ju robievam skoro každé ráno a veľmi sa mi to páči na očiach (samozrejme, keď si to niekto vie pekne urobiť a nie tak obrovské, ktoré sa podobajú na tie, čo nosila Kleopatra). Podľa mňa ich to tak zvýrazní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa mi linka ani nepristane tak ju nosím málokedy :D mám fakt divný tvar oka :D možno preto si ju neviem nakresliť :/ Súhlasím s tebou, niektorým dievčatám linky veľmi idú :) a iným zas nie :D

      Odstrániť
  13. Ja som vyskúšala už asi všetky možné linky..ale žiadna mi nesedela...tak skúsim túto..:)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)

    http://pa3ciasight.blogspot.sk/2014/07/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. mne sa tieto linky celkom páčia a aj by som ich nosila ale mam strasne male oci a neviem ci by mi ich to este viac nezmensilo..
    gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj, už som po nej poškuľovala, ale zase vyhrala iná, to som celá ja :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)