Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: "Prechádzka" :)

pondelok, 21. júla 2014

"Prechádzka" :)

Ahojte :)
Ako prázdninujete? Ja si prázdniny celkom užívam a hlavne vtedy, keď je doma môj priateľ a môžeme tráviť spoločné dni spolu. Vymýšľame rôzne plány vychádzok na miesta, kde sme ešte neboli. Tak sme sa rozhodli, že pôjdeme na prechádzku k "dvom stromom". Nikdy sme tam neboli, nevedeli sme poriadne ani cestu. Jediné, čo sme vedeli bolo to, že  je to niekde na kopci na kraji mesta. Keďže ja som strachopud prvej triedy a bojím sa všetkého v lese, zavolala som kamoškám- či by sa nešli s nami prejsť.  Dohodli sme sa, že sa tam prejdeme.




Všetko však bolo inak. Kamarátke Simone sa už nikam nechcelo ísť- tak sme sa začali fotiť ( bolo mi dosť divné, že si do auta pobrala toľko vecí na prezliekanie) . Prechádzka sa zmenila na photo day. Priateľ bol z toho sklamaný, ale sľúbila so mu, že pôjdem s ním aj sama, len aby tam mohol byť. Fotky začali na polceste ku "dvom stromom"- na poľnej ceste v kukuričnom poli.


Premiestnili sme sa na Sninské rybníky  a tam sme sa fotili zas. Samozrejme, jediná- na fotenie vybavená bola Simona. Prezliekla sa v aute a už to išlo. Ona chcela totiž nejaké fotky na svoj blog, ktorý sa opäť snaží rozbehnúť. Fotky sa vydarili - jej fotky sa vydarili, pretože ona bola na to pripravená. Ja som mala byť len fotograf. Neskor sme sa sfotili v pšeničnom poli- to prostedie bolo proste nádherné!







Nakoniec sme do noci ostali v bare a skvele sme sa zabavili. Už mi to chýbalo- byť tak von s kamoškami a s našimi priateľmi- pizza, pohár vína a naše vtipné zážitky. Ako si užívate prázdniny vy ? 
Nikoj Ka

22 komentárov:

  1. fotky v poli sú krásne :) ja tiež tak podobne, s kamarátkami ale v poslednom čase viac s mojím a jeho kamarátmi, sk ktorými sa viacej spoznávam aj ja :)

    pozývam ťa na Giveaway :) http://its-only-about-you.blogspot.sk/2014/07/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Jasné rozumiem treba sa spoznávať :) mala by som začať už asi aj ja :D

      Odstrániť
  2. Fotky máte moc krásné :) No já jsem dneska zrovna byla na brigádě, ale jinak si užívám sluníčka na koupáku, na kole :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :) Aj ja by som si mala nájsť brigádu ... ale tu je to ťažko s brigádami :D

      Odstrániť
  3. Moc krásne a posledná fotka je milo romantická :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky ♥
    Ja si prázdniny užívam leňošením, knižkami, seriálmi, filmami a proste všetkým, k čomu sa cez školu moc nedostanem, ako aj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) čítať knihy musím už aj ja :)

      Odstrániť
  5. Krásné fotky, jste spolu krásní:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. velmi podarene fotky a ta prva sa mi velmi pači:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekné fotky:)

    http://byfoxygreen.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. moc pěkné fotky a to místo "u dvou stromů" se mi dost líbí. Jó, kdybych tak mohla se takhle s přítelem procházet, kdy se mi zachce .. :D Moc Vám to sluší :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvelé fotky! :) Myslím, že polia sú skvelé prostredie na umelecké fotky, tam sa vždy dá niečo pekné vykúzliť :)

    Caroline| Carolineett

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne fotky!:)
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)