Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Nákupy :)

štvrtok, 10. júla 2014

Nákupy :)

Ahojte :)
Nákupy som vždy milovala. Aj napriek tomu, že neraz plačem pre to, že nemajú moje číslo a sestra si to hneď kúpi. Ja nájdem ona kúpi- takúto kombináciu neznášam. Stalo sa Vám to už niekedy? Nájdete skvelú vec, ktorú si vyslovene MUSÍTE kúpiť a zistíte, že posledné čísla sú XS- čo je samozrejme ako uliate pre Vašu sestru, ktorá čaká len na ten moment, kedy prídete s hnevom v očiach. Stáva sa aj taká vec, že sa nahneváme obidve. Posledné čísla L, XL, XXL nás vedia tak trochu "potešiť". Takéto veci sa stávajú, keď sa rozhodneme, že proste ideme na nákup. S hnevom si kúpim nejakú somarinu, ktorú ani nosiť nebudem- len aby som niečo mala z tých nákupov- a tak sa mi doma nazbierala zbierka nepotrebných peňaženiek, príveskov a náramkov. Najlepšie bolo, keď som si kúpila svetrík o číslo väčší ako nosím - no strašne sa mi páčil, neodolala som. Ale dosť bolo o tých negatívnych nákupoch. Sú aj také, ktoré mi vyslovene urobia veľkú radosť aj keď si toho nekúpim veľa. Ako napríklad tieto nákupy, pri ktorých som mala byť len poradcom pri nakupovaní šiat na vysvedčenie pre sestru. 


Hneď ako prvé ma zaujali tieto milé šaty. Doma som šaty takéhoto typu ešte nemala. Veľmi sa mi páčia - hlavne tá čipka a vrch.  ( Gate , 20€ )


Ako ste si už mohli všimnúť v iných príspevkoch, tak milujem kráľovsky modrú farbu. Aj šaty na stužkovú som si musela kúpiť v tejto farbe. Tak som neodolala ani takémuto tričku- na postave vyzerá lepšie, ale aspoň keby ste ho takto videli. ( Gate, 7€ )


Chcela som si kúpiť nejaké sandálky v hnedom a tak sa mi zapáčili tieto. Sú iné na aké som zvyknutá a dobre sa v nich chodí. ( Deichman, 10€ )


Koženú sukňu som v šatníku nemala, tak prečo si ju nekúpiť? Milujem sukne a túto som si naozaj obľúbila :)
( Cropp, 10€ )


Kvietkované šaty som navrchovala sestre, pretože mňa dostali hneď na prvý pohľad. Ale našťastie si ona kúpila iné, tak som si tieto kúpila ja. Mohli ste ich už vidieť na blogu- ešte ich ukážem v príspevku. ( H&M, 10€ )


A nakoniec sme si kúpili spoločne so sestrou takúto gumičku. Nikdy som drdoly nenosila, ale od tohto nákupu by som ich nosila každý deň. ( H&M, 3€ )


Mamka mi kúpila ešte Beta karotén, ktorý by mi mal pomôcť pri slnení, keďže sa snažím nebyť bielym syrečkom. Minulý rok sa mi to podarilo, tak dúfam, že sa podarí aj teraz. Takéto veľké balenie za asi 7 €. 



Páčia sa Vám nejaké kúsky? Ja som naozaj s týmto nákupom spokojná a teším sa na ďalší. Dúfam, že sa vydarí tak dobre ako tento. Ceny som písala zaokrúhlené- naozaj si už tie centy nepamätám.
Nikoj Ka

11 komentárov:

  1. Tie šaty z GATE sú neskutočné, stále rozmýšlam či ich kúpiť alebo nie, lebo čakám, kým zlacnejú, len sa bojím že ostanú potom len velke velkosti :/ a tie z H&M sú tiež krásne, tie si asi zaobstarám :) a ostané tiež velmi pekné kúsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa mi stane vždy, keď čakám kým niečo zlacnie ... a nakoniec neostanú žiadne veľkosti pre mňa :)

      Odstrániť
  2. velmi peknee tie kvietkovane šaty,koženu sukňu si neviem predstaviť na sebe asi by mi bolo moc teplo:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No je pravda, že v nej je trošku teplejšie :D :D :D

      Odstrániť
  3. krásne kúsky, úžasné úlovky! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie kvetinové šaty sú krásne! :)

    www.its-only-about-you.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty botky a květované šaty se mi moc líbí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kraasne kusky! Hlavne tie riflove satky, ktore na tebe vyzeraju este lepsie :P 😍

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)